Sometimes you just want to be with them who makes you laugh?



Festen var hos R igår, och jag hade fantastiskt kul! Massa fantastiska människor och massa bubbel. Jag träffade G som är en känd programledare här i Italien. Vi lixom satt ihop hela kvällen, helvete vad kul vi hade tillsammans (förlåt inte likt mig att använda ord som helvete, gosh hade varit mer jag eller hur? hihi..:) Går inte att förklara (eller så minns jag inte helt..hehe...) men jag älskade honom med en gång... Sometimes you just want to be with them who makes you laugh.. (Speciellt om han på kuppen också råkar vara en snygg känd pogramledare som kysser som en gud och får dig att helt tappa andan...:)
Han sa att han skulle ringa mig, får se om han gör det nu. Fast jag bryr mig nog inte om vilket, för han gav mig iaf en underbart rolig kväll. Kanske är det bara dumt att förstöra det minnet, för vem kan säkert säga att det skulle bli lika bra i nyktert tillstånd någon annanstans?
Hmm.. Undrar om R är sur på mig nu när jag dissade honom helt igår? Hann knappt prata med honom på hela kvällen, var ju bara helt inne i min "jag & kändisprogramledarens värld"... Måste nog ringa honom...

Kommentarer
Postat av: Kattis

Kan du inte göra ett inlägg om R, så att vi får veta lite mer om honom?!

2008-09-13 @ 14:17:20
Postat av: DELINDA

svar



Kattis: Din vilja är min lag...hehehe... Läs senaste inlägget med massa info om mr.R ;)



www.delindaaa.blogg.se

*

2008-09-15 @ 08:29:25
URL: http://delindaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0