Sjuk.


Fy fan. Jag har blivit sjuk. Värsta förkylningen. Mitt huvud vill bara explodera, mina ögon rinner konstant, halsen gör så ont så att jag inte kan svälja, jag hostar och hostar och hostar och min näsa rinner, måste snyta mig hela tiden. Ja det är synd om mig.
Negativit med att vara förkyld: Jag missar massa roliga event och fester ihelgen eftersom jag varken orkar gå eller vill att någon ska få se mig i detta tillståndet.
Positivt med att vara förkyld: Jag kommer inte att kunna äta något på flera dagar, utan att tycka att det är speciellt jobbigt.
På måndag så flyger jag till Milano för en plåtning plus en provplåtning. Så resultatet av det hela är: plus för förkylningen är att jag kommer att vara extra slimmad men minus är att jag kommer att få jobba arslet av mig för att se något sådär fabolus ut med tanke på hur jag känner mig nu. Måste lyckas bra på båda plåtningarna men viktigaste är att jag får det andra jobbet, vill verkligen det, åh hoppas så, då kanske jag kan kalla mig modell på riktigt och inte bara veta att jag har fått en massa chanser på grund av mina kontakter? Hurra.

Kommentarer
Postat av: Linda

Fortfarande ett anorexia-offer ser jag... Jaja, lycka till.....Take care o banta inte ihjäl dig.

2008-09-06 @ 20:21:28
Postat av: DELINDA

svar



Linda: Yes, tack desamma, ska försöka. Puss Gullunge ;)



www.delindaaa.blogg.se

*

2008-09-08 @ 18:13:45
URL: http://delindaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0