Rika männ + unga flickor.



Hej på er mina bloggläsare! Ni blir bara fler och fler nu som läser min blogg, är ni samma som läste i våras eller är ni nya? I vilket fall som helst så är det kul.
Var med papps på en affärslunch idag, med några som han eventuellt ska samarbeta med på något sätt. Iaf en av gubbarna som var runt 60år hade en fru som var i min ålder, hon var 20år! Kan ni förstå det? Och det är inte alls konstigt här, alla rika männ har riktigt unga fruar/flickvänner. Ju rikare, ju yngre girl. Vad ser tjejerna i dessa männ? Pengar såklart. Inte behöva arbeta, kunna shoppa obegränsat, leva lyxigt, få statusen, frihet att göra vad som än faller dem in. Jag håller med om att detta låter lockande... Men måste man få sexet med en gammal gubbe på köpet? Uhh...

Nu ska jag ut med S. Och imorgon ska R ha en stor fest med massa av innefolket. Hoppas den blir fabolus (kan aldrig stava det ordet men ni fattar va?;) And yes, we had sex yesterday ;)

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag kommer nu vara en trogen läsare, och jag har ju hängt med ett tag ;) Din blogg och du är såå fantastisk :) Kan man fortfarande nå dig på hotmailen ?



Puss

2008-09-12 @ 00:45:22
URL: http://Ihennesskor.blogspot.com
Postat av: DELINDA

svar



Eva: Åh tack babe ;) Yes, bara att maila på, ska försöka att gå in på den lite oftare.. :)

Puss



www.delindaaa.blogg.se

*

2008-09-15 @ 08:30:53
URL: http://delindaaa.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Jag kom på just nu att jag brukade läsa din blogg minst en gång om dagen för ett tag sen, och jag har märkt att jag missat än massa! Din blogg slukar in mig i en otrolig värld och jag är fast. Riktigt bra Delinda! Det ända jag tycker du borde göra är att äta lite mer, mat är naturligt! Puss & kram och tack för att du ger mig en massa underbar läsning!

2008-12-22 @ 17:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0