R


Hej sötisar! Hur är läget med er idag? Jag mår strålande faktiskt!  

Igår så var jag och R var ute och promenerade i bergen. Jag hade högklackat på mig ist för kanske mer praktiska joggingskor, för att R tjatade så om att jag skulle ha det. Han tycker att det är sexigare med höga klackar och så ville han spana på min rumpa. Ibland så är jag defenitivt för snäll, eller hur? :)

Det var någon som ville att jag skulle berätta mer om R i en kommentar. Hm, vad vill ni veta?

Han är lång och vältränad.

Han är mörkhårig med bruna ögon och är alltid perfekt solbränd.

Han är snäll, rolig och charmig. Och han är en gud i sängen :)

Han är 26år.

Hans föräldrar är väldigt rika så han behöver inte jobba, men han äger en av stans lyxigaste restauranger.

Han har väldigt mycket kontakter och umgås med kändisar hela tiden. 

Jag träffade honom ute på en nattklubb i sommras. Sen dess har vi umgåtts rätt mycket när jag har varit här nere. Som kompisar som ni vet... har sex ibland men inte är ett par, utan bara kompisar..som har sex ibland... :)


Kommentarer
Postat av: BettY

Heej!! Visste inte att du börjat blogga igen. Trodde du typ hade lagt ner bloggen helt så jag har inte varit inne och kollat nåt. Men kul att du har börjat igen:) Hoppas allt är bra med dig!

kram

2008-09-15 @ 18:46:44
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0