Milano


Hej nu är  jag äntligen framme här i Milano, har precis tagit en dusch och sitter nu och väntar på R som ska bjuda mig på middag. Var en fruktansvärt jobbig flygresa hit, ingenting ville visst bara funka för mig. Nu är jag så trött så att jag inte ens orkar att klaga över den längre. Hej världens tråkigaste blogg just nu, men jag är faktiskt fortfarande sjuk och då blir jag...tråkig och grinig, kinkig och irriterad. Bläää. Kom och rädda mig R...... <3

Psst imorgon så gäller det att ladda för på onsdag så ska jag kicka ass med snejana, hihi ;P


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jag tycker att du ska berätta vad du har gjort dom här senaste veckorna, som jag uppfattar det hela så har du flyttat till Milano, elr har jag fel ? ;O <33

2008-09-08 @ 23:18:40
URL: http://beatrices.webblogg.se/
Postat av: Eva

Hejsan.

Åh kul att du är tillbaka, jag kom bara in här av en slump jag hoppas du fortsätter blogga lika mycket som du gjorde förut. Älskar att höra dina vilda äventyr, det känns bra att veta att jag inte är den enda vilda partypinglan ;)



Puss

2008-09-10 @ 04:30:59
URL: http://Ihennesskor.blogspot.com
Postat av: sanna

Åååhhh vad glad jag blev att se att du har börjat att blogga igen! Din blogg var min favorit blogg förut ju, så nu har jag sutit och läst igenom alla dina gamla inlägg (gud så bra dem är!) så nu längtar jag bara efter att du bloggar mera mera mera!! hihi, puss på dig, sanna

2008-09-10 @ 18:36:30
Postat av: DELINDA

svar



Beatrice: Yes jag har mer eller mindre flyttat till Milano (mina föräldrar har gjort det) men jag är ofta i sthlm också, har väll inte bestämt mig helt än.. :) Mm det kommer jag säkert att berätta om så småningom, just nu är jag inte på humör bara, just nu vill jag bara dö--typ.. Puss



Eva: Hej gumms! Kul att du är kvar! :) Jag ska försöka att komma igång med bloggandet igen. Pussssss



Sanna: Tack sötunge! :) Glad du gör mig nu, detta behövde jag just nu, tack igen :) Hihi, jag ska försöka att komma igång med bloggandet igen ju..-. Pusssss



www.delindaaa.blogg.se



*****

2008-09-10 @ 19:26:13
URL: http://delindaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0