Hej bloggen!

Dear old friend...
Jag funderar på att börja att blogga igen. Känner att jag vill berätta en massa saker, vill skriva av mig och dela åsikter med er. Men ska jag fortsätta att blogga här? Denna bloggen känns ju tyvärr rätt död.., jag dödade dig bloggen..... (förlåt!!)  Eller ska jag skapa en ny blogg? En helt ny blogg för en helt ny start?

....................

Nu ska jag iaf stänga ihop laptoppen, slinka ur kläderna och göra J sällskap i sängen, sexa och  rensa tankarna... Konstigt att jag nu i min champangedimma kom att tänka på dig kära bloggen,.. weird but sweet... miss you right now...

Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fortsätt skriva!!!

2008-09-03 @ 13:42:37
Postat av: E

Är det du Delindaaa som skriver? Vart håller du hus nuförtiden? Sverige? Utomlands? Pluggar? Jobbar? Glider?

Jag var farligt beroende av din blogg hela våren och blev hel deppig när du slutade att skriva... så jag hoppas verkligen att du börjar blogga igen nu! Kom igen nu! Vi behöver dig! Varför tror du annars att vi hänger på din blogg för att se om du har uppdaterat typ 4månader efter att du slutade blogga??!!!

PUSS E (och säkert många fler med mig???;)

2008-09-03 @ 19:53:53
Postat av: Delinda

Hey girls boys whatever! ;)

Nice att ni fortfarande vill att jag ska blogga, trodde att ni hade glömt bort allt om mig nu...

Kyssar till er www.delindaaa.blogg.se (död eller levande???)

2008-09-03 @ 20:22:28
URL: http://delindaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0