Girls...

Vilka är ni människor som fortfarande läser min blogg egentligen? Ni måste ju vara sjukt nördiga... Herreguud jag har ju dissat er long time ago.... ;P ;) hihi, nä sorry men jag ser att ni fortfarande är ca 20pers som smyger omkring här så jag blev bara nyfiken ;)

Jag måste bekänna en sak för er... I lördags så var jag på en privat fest med en massa folk som jag aldrig hade träffat förut och jag tror, nej jag vet att jag blev väldigt attrakterad av en tjej, yes babes, a girl-girl thing... Först massa flörtiga blickar oss emellan, sedan lite flörtande med ord vid baren, sen dansade vi tillsammans med hennes boyfriend, fast my eyes was only on her... Hon var så himla sexig, good jag älskade med hennes ögon, hennes bröst, hennes smala kropp... Damm she was hot! Slutade upp med att vi hamnade i en säng uppe på övervåningen, men då kom hennes boyfriend och var totally förbannad, han drog med sig henne därifrån, ifrån festen och ifrån mig... Kanske får jag aldrig se henne igen? Kanske vill jag aldrig se henne igen?
Jag vet inte ens hennes namn... Kanske lika bra det... Jag är ju inte sån, jag gillar killar, stora muskler, och kukar... Jag behöver en stor kuk... Det är bara fakta! Så därför ska jag nog åka hem till J (min stora kuk just nu) och ha en massa sex nu snart.... Så glöm allt jag skrev nu, okej? Jag ville bara få det ur mig så att jag kan glömma den kvällen och bara gå vidare med mitt liv! (Aldrig mer att jag röker på iaf!!)

En sak bara, är det bara jag eller är tjejer sexigare än killar? Att titta på?

Love X


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Vad hände med Adam? ;O

2008-09-03 @ 23:08:33
Postat av: mindy

Tjejer är sexigare än killar. Jag är en av dem som kikar in här. nörd, of course

2008-09-04 @ 21:57:59
URL: http://metrobloggen.se/mindy
Postat av: DELINDA

svar



Beatrice: Vi gjorde slut i sommras efter studenten när jag bestämde mig för att flytta ner till Milano, Italien. Jag älskar honom fortfarande mest i hela världen men jag måste få leva och det skulle aldrig ha funkat med ett distansförhållande. Vi ses fortfarande när jag är hemma i stockholm men vi är inte tillsammans längre.



Mindy: Yes, visst är vi?;) Hihi, hey there nörd ;)



Puss



www.delindaaa.blogg.se

*

2008-09-06 @ 09:47:54
URL: http://delindaaa.blogg.se/
Postat av: BettY

Tjejer kan definitivt vara sexigare att se på än killar! Deras kroppar är mycket sensuellare och mer attraktiva egentligen.

2008-09-15 @ 18:51:57
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0