Frågor och svar.

 
Postat av: Beatrice

Vad hände med Adam? ;O

2008-09-03 @ 23:08:33

Postat av: DELINDA

svar:  Vi gjorde slut i sommras efter studenten när jag bestämde mig för att flytta ner till Milano, Italien. Jag älskar honom fortfarande mest i hela världen men jag måste få leva och det skulle aldrig ha funkat med ett distansförhållande. Vi ses fortfarande när jag är hemma i stockholm men vi är inte tillsammans längre.

Om ni undrar över något annat så får ni självklart fråga!
Jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska fortsätta att blogga här på www.delindaaa.blogg.se eller om jag ska börja om från början på en ny blogg. Därför fortsätter jag bara att blogga här sålänge tills jag har bestämt mig för hur jag vill göra.


Kommentarer
Postat av: laijna

Snälla byt inte, vill fortfarande kunna läsa här om dig :(

2008-09-06 @ 14:47:39
URL: http://laijnloo.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Det spelar ingen roll vilken blogg du har, det som spelar roll är att du bloggar :)

2008-09-06 @ 14:53:01
Postat av: mindy

jag tycker att du ska ha kvar den här bloggen. då har man storyn från början till slut på samma ställe, om du fattar vad jag menar.

2008-09-06 @ 16:51:42
URL: http://metrobloggen.se/mindy
Postat av: DELINDA

svar



laijna: jag får se hur jag gör men det är kul att höra att du vill läsa om mig gullunge :)



rebecca: hehe, thanxs babe ;)



mindy: okej, fast det är kanske just därför som jag vill byta, känner att det kanske står för mycket här på denna bloggen, hmm...



www.delindaaa.blogg.se

*

2008-09-06 @ 20:19:51
URL: http://delindaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0