Tisdagstankar.

image255

Hej på er! Hur mår ni idag? Jag har haft en himla irriterande huvudvärk hela dagen men annars så mår jag bra. Har varit i skolan, jag är ju säker på mina betyg nu så gud så skönt det är att bara glassa runt lite i skolan, slippa oron och ångesten som jag har känt det senaste halvåret. Nu mår jag bra, nöjd med mig själv.

Efter skolan så åkte jag till stallet, skulle träna dressyr med Looth för en ny tränare, jag håller ju på och testar flera olika tränare för att hitta någon som jag trivs med eftersom min gamla tränare ju nu bor i skåne. Hon som jag red för idag vet jag inte om jag gillar, hon var så slapp, sa att det var bra när det inte ens kändes i närheten av bra.. Hm.. Kanske hade hon en dålig dag eller så orkade hon helt enkelt inte engagera sig i mig? Suck. Red iaf ut en sväng efter passet, galopperade av damphästen över en äng och skrittade en lång omväg hem, mys. Börjar verkligen gilla Looth mycket nu.

Idag kommer mina föräldrar hem från Milano där de har varit i några veckor nu. Jag och A ska ta bilen och åka och hämta dem på Arlanda. Längtar efter dem. Vet att de kommer att ha köpt med sig massor med dyra pressenter till mig, men det är faktiskt inte dem som jag längtar efter, dem kan kvitta, det är mina föräldrar som jag har saknat!

Pratade med min bror, D i telefon igår föresten, vi pratar typ varannan dag nu. Känns så himla bra. Älskar honom och vill aldrig mer att vi ska tappa kontakten igen nu när vi äntligen har börjat att hitta tillbaka till det fina som vi hade förr.

Puss Puss / Delinda

Kommentarer
Postat av: AnnaP

Fick du reda på vad det var som gjorde honom så som han betedde sig i London? :P

2008-05-14 @ 14:25:57
URL: http://myanalife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0