"Looth"

image252

Ni vet ju att jag har fått upp en av min gamla ridlärares hästar hit till sthlm, eftersom hon inte har tid för alla hästarna just nu (hon håller på och planerar sitt bröllop bla, åh, glad för hennes skull!) så ska jag rida den fram tills mitten av sommaren ungefär är det sagt än så länge. "Looth" som jag kallar honom är en fyraårig valack efter Flyingehingsten Londonderry (bilden), inte så konstigt att Looth är en snygging då? :) Har haft Looth här ca 3 veckor nu och jag bara älskar det! Det är helt underbart att rida och vara i stallet igen! Tror inte att jag själv har fattat hur mycket jag har saknat det egentligen. Att åka till stallet är vad jag längtar efter hela dagarna nu :) Ridningen går kanon änsålänge även om han testar mig grymt mycket den lille busen, 3 gånger på en halvtimme åkte jag av tidigare idag.. Men sen så gick han jätte fint och var värsta ängeln i stallet, haha!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0