So Rich, So Pretty...

 

Hellu darlings! Som ni märker så är jag back in stockholm from LA and Milano now. Är i stan ett tag, man vet ju aldrig... Men tänkte skicka er, mina söta älsklings bloggisar (är ni fortfarande kvar därute??) en liten hälsning här. Jag lever, jag lever... Förstår ni vad jag menar? Förstår ni vad jag snackar om?
Jag har tagit studenten, haft den coolaste studentskivan med W, J & A (hey vet du inte vilken jag snackar om så var du inte där och då.. ja vi lever i olika världar folks!) , jag har tävlat Looth med helt ok resultat och lämnat tillbaka honom på obestämd tid för nu är jag friiiii! Drog till LA med my girls och shakade asses, och jag kan nog inte förklara... Ni skulle kanske aldrig tro mig om jag gjorde det heller.. ;) Sen så var jag i Milano, där mina föräldrar nu bor på heltid och nog även jag till hösten, jag ser alla möjligheter flyga förbi, det är bara att sträcka ut händerna och greppa tag i dem... ;)  Pedro <3

Rörigt och kanske alldeles intetsägande inlägg, jeje... kanske blir jag lite flitigare här med bloggen och berättar om alla mina äventyr den senaste tiden för er, eller kanske inte... Love you all!

Kommentarer
Postat av: BettY

Hej så du är back igen?! Var ett tag sen nu... Så du har varit i LA! och Milano, Fan va kul:) Det måste du berätta om!

Inte så jättebra med mig, men vill inte bli to personal om du förstår:) men gulligt att du frågar. Hoppas allt är väl med dig!

kraam

2008-07-02 @ 13:14:36
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: Therése

vi behöver mer! tell ur more! haha. grymt kul att höra att det är bra med dig!

2008-07-03 @ 18:53:19
URL: http://cbradshaw.blogg.se/
Postat av: Eva

Åh kul att du är tillbaka ;) Nu vill jag höra mer smarriga detaljer hehe. Puss på dig.

2008-07-04 @ 00:37:02
URL: http://Ihennesskor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0