Tillbaka till verkligheten.

image43

Första skoldagen efter lovet. Kul att få träffa alla igen, men jobbigt att komma tillbaka till verkligheten. Mitt jullov har verkligen varit så galet underbart. Vill ha det så jämt ju. Men jag har bara en termin kvar av gymnasiet nu. Sen ska mitt liv börja på riktigt!

Hade ett möte med våran handledare för vårat projektarbete. Vi måste verkligen komma igång med det. Jag, Jenny, Lisa och Lisette ska göra en modevisning. Lisa & Lisette ska sy kläderna och jag och Jenny ska ordna med modeller, musik, lokalen och allt annat. Känns kul och jag har hundra planer. Tyvärr funkar inte våran grupp så bra, Jenny hatar både Lisa och Lisette men vi måste ha med dem ju eftersom vi inte kan sy själva.

Kommentarer
Postat av: Nattis

Kul med en modeshow! lycka till! puss!

2008-01-07 @ 14:56:22
Postat av: Eva

Svar;Heheh jag förstår det. Inte bestämmt vart ni ska än eller ?
Jaha okej är shoppingen lika bra där som man hört eller ? ;)
Nehe okej men blir ju lite nyfiken när man läser såhär ju. När du skriver om Zerkan låter det som en kille som inte du skulle fastna för det är säkert det som är såå spännade med han :)
Åh modeshow låter riktigt kul.

2008-01-07 @ 14:58:11
URL: http://Ihennesskor.blogspot.com
Postat av: Karin

taack:)

2008-01-07 @ 15:03:32
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Delinda

Tack Nattis! :)
***
www.delindaaa.blogg.se

2008-01-08 @ 16:09:43
URL: http://delindaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0