Personligt iaf ;)

image97

Igårkväll var jag verkligen deppig så jag ringde Jenny som kom över för att trösta mig. Men varken jag eller Jenny är typen som kommer över med ett stort glasspaket och feel-good-filmer, så vi utmanade varandra på löpbandet och pressade varandra på cykeln innan vi damp ner i jacuzzin. 

Efter x antal vinflaskor så strippade vi av oss kläderna även framför kamran och fotade varandra. Sitter och tittar på fotona nu, de blev faktiskt grymt bra även fast man ser att vi är lite lulliga på blicken, men jag har alltid velat ha lite "porrigare" bilder på mig själv och nykter så hade jag nog inte kommit på tanken igår. Haha, men vi hade grymt kul när vi tog korten iaf.

Jenny föreslog även att vi skulle framkalla ett kort var och köpa en fin ram och ge bort det till våra boys, Wille och Adam på alla hjärtansdag. Är ju himla svårt att hitta den "perfekta pressenten" och detta skulle om inte perfekt iaf bli en väldigt personlig present ;)

Kommentarer
Postat av: xXx

Låter som en bra pressent. Håller på mycke så me mina tjejer me. "jag visste väl att jag skulle hitta er här i underkläder" brukar vara min pojkväns kommentar när han hoppar in för att hämta nått påväg ut från någon förfest =P Han börjar nog bli lite bortskämd när han tycker de e såå trångt när han måste sova me mej och två tjejkompisar (i underkläder såklart), eller inte ens hör när vi planerar att bada näck i poolen när vi kommer hem =P

2008-01-31 @ 19:35:28
URL: http://xxxsecrets.blogg.se
Postat av: Therése

Riktigt rolig grej att ge bort till pojkvännen! Sv: att visa känslor är kanske inte min starka sida.. men.. jag tror han vet hur det ligger till.. så det är väl upp till honom. Dock drar ju jag till Asien i 3 månader nästa helg^^ Jobbar som mentalskötare på rättspsyk!

2008-01-31 @ 20:10:28
URL: http://Cbradshaw.blogg.se
Postat av: Mimmi

haha det där skulle jag aldrig våga göra! skulle skämmas typ... :)

2008-01-31 @ 20:18:33
URL: http://xmimmix.blogg.se
Postat av: xXx

haha ne jag och mina vänner är nog lite speciella på den punkten =P men tror nog de flesta killar skulle uppskatta en sån pressent =)

2008-01-31 @ 21:03:41
URL: http://xxxsecrets.blogg.se
Postat av: -

Att bada i jacuzzis är så sjukt najs. Blev sjukt irreterad när papi flyttade och inte tog med den till nya huset. Får nöja mig med ett vanligt sletet badkar nu, and that sucks.

2008-02-01 @ 00:10:15
URL: http://dearlittlediary.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0