Onsdag

image83

Tråkig rubrik jag vet men jag har iaf haft en toppen bra dag idag. Fick tillbaka ett prov och en uppsats idag, båda med MVG. Nöjd. Vågen visar minus ett kilo idag från i måndags. Lycklig.

Efter skolan så stannade jag kvar tillsammans med Tess i idrottssalen, längesen vi umgicks nu. Gosh, vad vi flummade runt där ett tag, alldeles ensamma med värsta höga musiken, vi sprang och hoppade runt medan vi skrek till varandra för att överrösta musiken. Tess avslöjade att hon har påbörjat en liten affär med en 38åring som är rätt känd och dessutom gift. Trots att jag höll på att dö av nyfikenhet så vägrade hon att avslöja vem det var! Biatch, hehe.. ;) 

Sen fick vi för oss att ta fram grejer för att hoppa höjdhopp. Det var något som vi alltid gjorde när vi var yngre, då brukade vi alltid tävla om vem som hoppade högst. Jag kan inte beskriva den känslan när man landar i madrassen och ser att ribban ligger kvar helt orörd... Man känner sig lätt som en fjäder! Och den känslan är svår att ogilla... Haha... Något ringrostiga var vi iallfall, fick pinsamt nog kämpa mig över 1.60m. Tragiskt är ordet.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Svar: Jag är tvungen att gå dit, mamma tog t.o.m ut min cykel från mitt rum, jag blev så jävla sur & jag är det fortfarande. Vad bra att du är glad, Kram :)

2008-01-23 @ 19:58:38
URL: http://Beatrices.webblogg.se
Postat av: anna

Shit, jag tycker att 160m är jätte högt! duktig du är tjejen! o grattis till mvgna! kramar

2008-01-23 @ 20:07:09
Postat av: Mimmi

Älskar tjejens kropp på bilden!! EXAKT SÅ VILL JAG SE UT!!!!!

2008-01-23 @ 20:35:47
URL: http://xmimmix.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag älskar också den där bilden! Haha. Vad väger du nu då?

2008-01-23 @ 20:51:12
URL: http://gettingthinner.blogg.se
Postat av: Nattis

Duktig du är gumman! :) PUSS

2008-01-23 @ 23:43:34
Postat av: Delinda

svar
*
anna: nää, det är inte högt, jag borde kunna bättre. men tack tack tack tack tack! ;) kram
*
Nattis: tack sweetheart! du gör mig jämt så glad med dina kommentarer! puss på dig ;)
*
Ni andra=svar i era bloggs! ;) puss
*
www.delindaaa.blogg.se

2008-01-25 @ 19:21:09
URL: http://delindaaa.blogg.se
Postat av: Anonym

äckligt med en affär med en 38 åring. det låster som värsta skämtet!

2008-01-28 @ 11:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0