Hår mjukt som sammet, ögon svarta som natten...

402901-23Precis kommit hem, har åkt i Zerkans bil (en svart bmw) och lyssnat på musik och pratat i flera timmar. Bara kört runt, runt, runt. Men ändå så vet jag inte så mkt mer om honom nu än innan. Men han visade sin lägenhet (från bilen) som låg i Hallunda.. Värsta förorten ju (inget ställe som jag brukar hänga på direkt) och så är han muslim desutom. Men ändå trots alla fördommar som slår varningsklockor så är det något som lockar mig ännu närmare honom.
Zerkan är både spännande och mystisk. När han körde hem mig, så gav han mig en puss i pannan och sa: "Nu vet jag vart du bor också, min tjej." Sen log han det där leendet, lite tillbakahållet men ändå charmigt. Men hans ögon är alltid lika svarta. Det är omöjligt att veta vad han tänker på. Åh, det gör mig galen!

Kommentarer
Postat av: fia.

ditt liv är verkligen som i en gossipgirl bok, nästan så jag blir lite avundsjuk ;)

2008-01-07 @ 01:00:31
URL: http://fiaaaa.blogg.se
Postat av: Anonym

men. adam då. har du glömt honom redan??

2008-01-07 @ 08:59:39
Postat av: Anna

Tycker att han verkar lite läskig när han sa så att nu vet jag vart du bor.. :S

Väldigt het bild btw :)

2008-01-07 @ 09:14:04
Postat av: Sandra

Allt du skriver i din blogg är som utdrag ur gossip girl böckerna. I en av böckerna skriver de att Blair alltid går till toaletten och spyr och att alla vet om det men att de är så vana vid det att ingen kommenterar. Och så skriver du i ett av dina inlägg under rubriken "nothing taste as good as thin feels" en likadan mening:"Ingen säger något eller ens kommenterar det även fast alla vet att vi går dit för att spy upp maten vi just ätit." Det är som om du härmar allt Cecily von Ziegesar skriver i sina böcker (gossip girl)Självklart har du rätt att skriva vad du vill på din blogg men jag tycker att allt du skriver känns alldeles för gossip girl wannabe för att verkligen kalla det ditt vardagsliv. Snarare ett påhittat liv som känns alldeles för likt en viss person i en viss bok.
För att man ska kunna tro på dig så krävs det nästan en bild på dig och ditt liv.

2008-01-07 @ 10:20:59
URL: http://inmyspot.blogg.se
Postat av: ida

Var inte du och Adam tillsammans? ni åkte ju till madrid på nyår tillsammans.... bara undrar.. men zerkan verkar mer spännande iaf ;)pussis

2008-01-07 @ 13:54:16
Postat av: Delinda

*** svar: ***
anonym & ida: nej, jag har inte glömt adam, men vi är inte tillsammans. äh, jag skriver ett inlägg o förklarar det lite senare ok?
*
Anna: tror inte att han menade att vara läskig.. men i vilket fall som helst så gör det honom bara ännu mera spännande ;)
*
fia & sandra: har svarat i era bloggar!
*
Puss Delindaaaaa
www.delindaaa.blogg.se
***

2008-01-07 @ 14:54:49
URL: http://delindaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0