Han har alltid varit & kommer alltid att vara min!

image85

Åh, jag fick precis ett sms av Wille. Han är med Jenny nu men han ville komma över hit senare ikväll. Han hade tydligen något viktigt att berätta för mig. Kan inte hjälpa att jag blir grymt nyfiken när han skriver så. Tankarna snurrar runt i mitt huvud... Tänk om han verkligen funderar på att förlova sig med Jenny? Jag vet att Jenny har föreslagit det för honom och hon har pratat om det flera gånger med mig. Och nu när de firar 1år tillsammans på alla hjärtansdag så kanske...

Om det är det som han vill prata om ikväll så vet jag ärligt talat inte riktigt hur jag kommer att reagera... Om jag ska vara helt ärligt så har jag alltid trott att jag och Wille skulle komma att gifta oss en vacker dag... Jag behövde bara få leka av mig tillräckligt innan... Typ tills jag är 30 och redo... Även om Jenny är en av mina bästa vänner så har jag alltid sett på henne och Wille som bara en "fas" i livet... Jag vet ju att han är min när jag vill ha honom... Och det är så som jag vill att det ska forsätta att vara, jag kan inte stå ut med tanken på att en dag när jag upptäcker att mina känslor för honom bara exploderar ut så kanske han inte längre finns där tillgänglig...

Jag vet att det låter som att jag är världens bortskämdaste och omognaste skitunge nu, eftersom jag inte ens varken är kär i eller vill ha ett förhållande med honom nu... but I guess thats just the way I am... ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars lilla rika flickan som tror att hon kan äga människor... Har du ens tänkt på om det skulle vara så att han "wille" faktiskt inte är kär i dig utan i din kompis? Va? Allt kan inte köpas för pappas pengar vet du! ;)

2008-01-23 @ 20:48:45
Postat av: AnnaP

jag vet vad du menar... men antagligen kommer det bli så, för du är skitlik mig, och jag vet att när jag inte kan få något så bara MÅSTE jag ha det. kosta vad det kosta vill!

2008-01-23 @ 20:50:58
URL: http://myanalife.blogg.se
Postat av: Beatrice

Svar: Jag vet. Jag får en skit stor ångest efter jag har ätit, det är fett jobbigt. Vissa av mina kompisar säger att jag måste äta & sånnt & jag vill bara säga "Men vad fan, det är inte så lätt". Men om jag skulle säga det så skulle det bara skapa kaos, så jag säger bara "jaa, jag vet", för jag hatar att prata om mat & om min vikt.

2008-01-23 @ 21:06:41
URL: http://Beatrices.webblogg.se
Postat av: anna

tyckte detta inlägg var härligt personligt naket och bra skrivet!
kram!

2008-01-23 @ 21:23:43
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Sandra

Den där "äganderätten" man har på sina ex kan vara svår att bli av med. Tror inte att du är ensam om att känna så med andra ord

2008-01-23 @ 21:34:28
URL: http://thingirl.blogg.se
Postat av: Therése

det är inte bara du. been there done that. eller snarare... ÄR... där... så jävla jobbigt att inte riktigt veta vad man vill. Det känns som man förlorar hur man än gör?

2008-01-23 @ 21:40:13
URL: http://Cbradshaw.blogg.se
Postat av: Mimmi

Du måste berätta vad han ville sen.. hihi.. :)

2008-01-23 @ 21:40:19
URL: http://xmimmix.blogg.se
Postat av: Marie

Du det där e du inte ensam om. Story as old as time =P
Har själv en kompis (iofs är vi inte jättenära kompisar) men hennes pojkvän och jag flirtar vilt varje gång vi ses och precis som för dej, ja vet att om ja väl ville ha honom "på riktigt" skulle jag få det utan problem. men för mej kommer det aldrig hända iaf. räcker för mej att leva på gränsen till farlighet så där =P skulle inte fixa allt drama som följer med att ta nåns annans grabb.

Haha, ja vet inte ens vad Bodyattack är. Det lät jobbigt o som bra motion när ja bokade in mej så vi får väl se imorn =) e ett nytt pass.

2008-01-23 @ 22:10:32
URL: http://pleasedontstopthemusic.blogg.se
Postat av: pasia

jag tycker det är bra att stadga sig tidigt, man behöver inte "leka av sig", man kan leka med varandra istället ;) ta din drömkille innan det är försent...

jag gifte mig i somras, är bara 19, men det var det bästa jag gjort

2008-01-23 @ 23:05:30
URL: http://pasia.webblogg.se
Postat av: xXx

visst är de härligt, så peppande!

jobbigt att ha de så, är glad att jag har många "psyko" i min omgivning ;)

2008-01-23 @ 23:18:08
URL: http://xxxsecrets.blogg.se
Postat av: Camilla

Gumman, jag tror att du bara vill ha honom nu för att han är "förbjuden" = din kompis kille, men som du själv skriver... Du vill inte ha ett förhållande med honom & är inte kär i honom... Det är bara spännande sålänge som han är förbjuden.. hehe...

2008-01-23 @ 23:41:46
Postat av: Eva

Svar; Kan tänka mig det hihi ;)
Ja det tar tid. Men har du gått hos han "johnny" förut?
För det är lättare då lite jobbigt om du ska börja heelt från början lixom.

Ja jag vet.
Jag är verkligen pappas lilla flicka så gillar hans godkännande i det mesta hehe.
Ja jag vet.
Min pojkvänn kommer hem på söndag så har ju liet tid på mig.

Det där med William är konstigt o komplicerat låter det som.
Det måste ha känts väldigt konstigt precis i början när dom började dejta kan jag tänka mig.
Men vad vill han då? Har ni pratat något?

2008-01-24 @ 03:08:53
URL: http://Ihennesskor,blogspot.com
Postat av: Eva

Svar; Ja men hon är ju verkligen en sån person som ibland när man ser henne så ba wow va snygg och sen nästa gång bara oj vad har hon gjort. hehe.

Så nu är den uppdaterad ;)

2008-01-24 @ 04:56:06
URL: http://Ihennesskor.blogspot.com
Postat av: Eva

Oj såg visst här at jag skrivit till fel person, sorry ;)

2008-01-24 @ 17:06:31
Postat av: Delinda

svar
*
anonym: va?? kan jag inte köpa hans känslor med pappas kreditkort? faan. det som jag trodde. och du, såklart tror jag att alla är kära i mig och att det är grymt synd om mig hela tiden.
*
camilla: du är smart. nää, jag vill inte ha ett förhållande med honom nu, men jag vill inte att han ska vara tillsammans med någon annan heller, jag vill att han ska föralltid bara älska mig och vänta och hoppas på att jag en dag ska vilja ha honom. det skulle göra honom perfekt. :)
*
eva: haha.. jag fattade inte så mycket av ditt så ja, du skrev nog til fel person.. mitt in natten oxå? nykter? ;P
*
Alla ni andra sötnosar har svar i era bloggar som vanligt! Puss
*
www.delindaaa.blogg.se

2008-01-25 @ 19:15:44
URL: http://delindaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0