Gossip Girl

image95

Såg på det första avsnittet av Gossip Girl på tv nyss. Har ju känt mig lite mobbad här eftersom det verkat som om att alla redan har sett det, alla utom jag. Och ni verkar ju gilla det så mycket så jag var bara tvungen att kolla in det. I början när jag började att blogga så var det även grymt många som kommenterade att mitt liv liknade Gossip Girl-serien. Haha.. Jag fattade inget! :) Men nu efter att ha sett det, ledsen men... What? ;P

Iallfall så tyckte jag att det var bra och jag kommer nog att se på det nästa vecka också.

Jag får svara på era komentarer imorgon, för nu ska jag dra hem till Adam och sova där inatt. Natti Natti Sötisar (även om jag defenitivt inte tänkt somna än på några timmar.. ;)

Kommentarer
Postat av: Nattis

Åh, jag tyckte att det var skitbra verkligen!! Längtar redan tills nästa avsnitt!!! :)
PUSS hadet så kul hos Adam ;););)

2008-01-29 @ 21:36:31
Postat av: Mimmi

svar: ingen aning, hon har så knepig smak ibland alltså paris men ibland så är hon bara skitsnygg!!
ja såg oxå på gossip girl, love serien redan! ska nog försöka att ladda ner resten från internet... :)

2008-01-29 @ 21:39:46
URL: http://xmimmix.blogg.se
Postat av: xXx

Ja väldigt härligt =) känns verkligen som de är på gång nu.

De är krom bara antar jag, metallen du vet =) Ska tydligen ta bort sötsug, finns på hälsokostaffärer.

2008-01-29 @ 22:16:45
URL: http://xxxsecrets.blogg.se
Postat av: Rebecka

Verkligen haha! Men alla mina lärare är mer eller mindre skadade haha :P

har redan sett GG (första avsnittet) för längesen men den serien verkar verkligen lovande! Den har ju fått skit bra recensioner i US and A :D

2008-01-30 @ 16:51:27
URL: http://Beckaw.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0