Missade värsta festen & jag dissar Sälen!

image114image115

Hm... tydligen så missade man värsta festen igårkväll... Hatar att höra om hur roligt de andra hade igår, vad folk hade på sig, vem som strulade med vem eller hur galen efterfesten blev... utan mig *snyft* :(  Nä nu bojkottar jag detta, ska fan stänga av båda mina mobiler & åka till stallet & rida i några timmar nu. Visste ni föresten att jag har varit en riktig stalltjej & har ridit i flera år förr? Hade två egna hästar och tävlade dressyr. Det var tider det, innan jag blev en utseendefixerad, snobbig, festberoende, vikt-fixerad, träningsnarkoman och ytlig östermalmsprinsessa, så var jag faktiskt inte så rädd för att skita ner mig ;P Haha.. saknat hästarna iaf så det ska bli kul, lite sorgligt men... får fokusera på annat.

Just det, såg att några av er kommenterat och undrat varför jag inte är i sälen nu på sportlovet. Jag tänkte faktiskt åka, Wille, Anton, Alexander, Joakim är där hela veckan men jag har beslutat mig för att stödja Jenny som inte är välkommen dit eftersom hon & Wille har gjort slut. Jag skulle känna mig som värsta elaka bitchen om jag åkte dit och festade med hennes ex och våra gemensamma vänner när hon ligger hemma och gråter för att den hon älskar inte älskar henne tillbaka.. Förstår ni att man måste vara en god vän ibland också? Även om det tyvärr oftast är mycket roligare att vara en självupptagen bitch...

Så nu ska jag svara på alla era komentarer och sen leta upp min gamla ridbyxor & damma av ridstövlarna. Berättar hur det gick senare ;) På bilderna är det Briar 899 & Jan Brink föresten, snyggaste :)

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Tycker verkligen att det var bra gjort av dig att inte åka upp till sälen, du verkar vara en bra vän! Lite coolt att du har ridit, det visste jag inte :) Sen att du missade festen, äääässsscccchh det kommer fler fester säger jag bara, man kan ju inte vara med på alla ;) Kram på dig från en som följer din blogg slaviskt, klickar in mig på din blogg flera gånger varje dag.. :)

2008-02-28 @ 13:51:39
Postat av: sara

snällt av dig att stanna med jenny ;D

2008-02-28 @ 13:54:34
URL: http://theultimate.blogg.se
Postat av: Mimmi

Bra gjort av dig att stödja din vänn!
Jag har oxå ridit lite grann förr...Briar är fin!=)
Kramar

2008-02-29 @ 13:19:42
URL: http://xmimmix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0