Leda pass på SATS

image106

Hej sötisar! Tack så mycket för alla gulliga kommentarer jag fick igår! Ni är bäst! :)

Om några timmar ska jag & Tove leda ett pass Dans/Aerobics på SATS. Har aldrig lett ett pass innan, men Tove är ju van så det känns lugnt. Det ska verkligen bli skitkul, nu jävlar ska vi se till att de i vårat pass får röra på fläsket! De kommer att loosa minst 2kg... Haha.. ;P Jag får ju också lite träning nu, kul att inte träna ensam hemma, fast jag tycker fortfarande att allmänna gym som SATS är äkliga.

Måste hinna till NK en snabbis nu innan tränningen... Vill ni veta något pinsamt? Min mamma fyller år imorgon och jag hade helt glömt bort det... Det var pappa som påminnde mig om det nyss.. Måste köpa en pressent till henne. Känns dåligt att jag inte kom ihåg det men jag har så mycket i mitt huvud nu så jag är ännu mer knas än vad jag brukar vara ;) Mamma fyller inte jämt och hon vill inte precis fira sin födelsedag.. Om jag ska vara ärlig så förtränger hon den och låtsas som att hon fortfarande är 28 år... Fast en pressent förväntar hon sig såklart av sin dotter iaf...

Fick tillbaka ett matte prov idag... VG, 5 poäng från MVG.. Pinsamt vad okoncenterad på skolan jag varit den sista tiden.Måste prata med läraren imorgon. Synd att han är typ 100 år bara.. Annars hade jag lätt gett honom samma show som mr.T fick för att höja mitt engelska betyg ;)

Nej, måste rusa nu! Hoppas att ni har haft en bra dag! PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vad kul att få leda ett pass sådär! =) Måste säga att det är grymt kul att du är tillbaka & bloggar igen! Kraammmmarrr!!!

2008-02-21 @ 15:37:22
URL: http://xmimmix.blogg.se
Postat av: Mimmi

Kan du inte berätta vad du har gjort de senaste veckorna som du inte har bloggat på? Nyfiken ju!! =)

2008-02-21 @ 15:47:49
URL: http://xmimmix.blogg.se
Postat av: Cassandra

haha så ball! Jag älskar din blogg.

2008-02-21 @ 17:51:50
URL: http://ardnassac.blogg.se
Postat av: nattis

Lycka till på träningen! :)

2008-02-21 @ 19:58:51
Postat av: Anonym

i vilken skola (när man läser matte i tredje ring) får man poängsättning som "5 poäng från mvg" bullshit.
och "pressent" antar jag ska stavas med ett s eftersom du menar present. du är löjlig.

2008-02-21 @ 22:52:31
Postat av: Delinda

*svar*
*
Mimmi: Ja det var skitkul igår! Måste göra det oftare! Tack, kul att du gillar det :) Haha.. förstår att ni är nyfikna.. kanske att jag berättar, vi får se... ;P kraam
*
Cassandra: love :)
*
nattis: taack, det gick fint! :)
*
anonym: haha... jag missade några mvg-poäng & något vg-poäng från att nå upp till att få betyg mvg på provet, tyckte att det verkade lättare att skriva fem poäng ifrån :) haha.. jupp jag antar med att jag stavade fel där, går lite snabbt ibland när jag skriver, men det är ju tur att det finns sådana som du då som kan kommentera så fort något blir fel :)
*
Puss Puss ;)
*
www.delindaaa.blogg.se

2008-02-22 @ 07:54:39
URL: http://delindaaa.blogg.se
Postat av: Anonym

haha varför har du ashley olsen som profilbild?.. :S

2008-02-22 @ 16:25:35
Postat av: BettY

Jag gick på sats förut faktiskt och Dans/aerobicsen var helt klart min favorit:) Roligt det måste vara att leda ett pass. Men det gäller ju verkligen att man håller igång hela tiden. Fast man förbränner ju många kalorier:P
Hoppas du får en trevlig helg!
kram

2008-02-22 @ 17:20:05
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se
Postat av: fia.

jag glömde faktiskt också bort min mammas födelsedag förra gången hon fyllde, så du kan nog vara lugn ;)

2008-02-23 @ 00:19:47
URL: http://fiaaaa.blogg.se
Postat av: blubb

Äkliga = ÄCKLIGA ska det stava så!

2008-02-23 @ 21:43:37
Postat av: blubb

upptäckte även påminnde = PÅMINDE och pressent. men det har varit en annan som sagt det till dig :)

2008-02-23 @ 21:45:55
Postat av: Nikki

bor du i sthlm eller gbg?

träna på ;)

2008-02-23 @ 22:04:59
URL: http://bonies.blogg.se
Postat av: Delinda

*svar*
*
anonym: för att jag inte vill ha en bild på mig själv då jag vill vara anonym här, tycker hon är cool på den bilden :)
*
blubb: tack :)
*
nikki: jag bor i sthlm, inne i stan, östermalm :)
*
ni andra fick svar i era bloggar :)
*
pussis delindaaaa
*
www.delindaaa.blogg.se

2008-02-25 @ 12:03:41
URL: http://delindaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0