Frisk luft.

image102Så nu är jag tillbaka i stan igen. Jag och Jenny åkte ut till vårat gamla hus på Värmdö igårkväll och sov där tills idag. Vi bor jämt här i lägenheten nu ju så vi ska sälja huset, det ska bara renoveras först så att man får mer cash för det. Känns lite sorgligt att det ska säljas, jag menar jag bodde ju ändå där i flera år när jag var yngre, men å andra sidan så skulle jag aldrig vilja flytta tillbaka ut dit igen, nej jag trivs bra här inne i stan.

Vi åkte dit för att hämta några böcker som vi behöver nu till vårat projektarbete och det var meningen att vi skulle åka tillbaka in till stan sen och gå ut och festa, men vi blev kvar där. Vi tyckte båda att det var skönt att komma bort ett litet tag. Så vi tömde det som var kvar i barskåpet (typ äcklig whiskey och en flaska rött vin) och la ut madrasser på golvet och sov där.

Nu på morgonen har vi varit ute och gått med grannarnas två hundar i skogen i flera timmar. Det är så mysigt att ha hund, gud vad jag vill ha en egen! Men jag vet ju att jag inte har tid för en och det är inte heller så bra att ha en hund mitt i stan. Så jag gissar på att jag får nöja mig med Molly.
Det var även skönt att få frisk luft. Är det bara jag som är nojig nu eller är inte luften utanför stan mycket friskare? Tycker att det känns så iallafall.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Det låter sjukt mysigt hörrö! ;)
Vill också ha en hund, men jag kommer aldrig ha tid att uppfostra den..är stressig jämt!

2008-02-02 @ 14:34:08
URL: http://Beckaw.webblogg.se
Postat av: Eva

Svar; Ja det va skitkul :)
Vad gjorde du då?

Ja det är faktiskt sant efetrsom man gjorde så mycket. Förra sommaren gjode jag massa kul men jag va faktiskt inte singel då men det gick bra iaf fast det hade varit roligare o vart singel då om jag ska erkänna ;) Och snygga boys träffa jag med ;)

Hahah ja eller hur ;)
Har ni många snygga boys i stockholme eller?

Kraam

2008-02-02 @ 14:48:39
Postat av: Rebecka

Håller med. Jag bor iofs inte i innestaden men tycker också att djur ska uppfostras i naturen! Där det är lugnt och stilla!

Ja, den gick sjukt bra! Skrev just ett inlägg om min träning i bloggen hahaha! :P

2008-02-02 @ 15:14:27
URL: http://Beckaw.webblogg.se
Postat av: sara

det är kul att läsa din blogg, men när du skrev om hur du och "jenny" blev bästa vänner så blev jag verkligen helt säker på att du är fejk. men himla bra fantasi, blandning av denise rudberg och jenny leeb böcker. keep on faking.

2008-02-02 @ 15:51:51
Postat av: Mimmi

Åh jag vill oxå ha en hund! Fin bild på mary-kate! =)

2008-02-02 @ 16:07:15
URL: http://xmimmix.blogg.se
Postat av: Delinda

*svar*
*
sara: SUCK. varför skulle jag behöva "fejka" eller ljuga för er som jag aldrig ens har träffat? Ledsen men jag bryr mig inte om vad ni tycker, jag har min blogg för att kunna skriva av mig om vad jag gör & tänker på utan att behöva oroa mig för vad folk tycker om mig. Och "sara" du får såklart tror vad du vill, kan ju inte tvinga dig till något, men den historien om mig & jenny är faktiskt sann! :)
*
www.delindaaa.blogg.se

2008-02-02 @ 16:21:39
URL: http://delindaaa.blogg.se
Postat av: Sandra

När man bor lite "offside" från stan så är det bättre med djur. Jag har en hund och trivs super med det. Det är en bra anledning att komma ut och röra på sig och en hund ger även mycket glädje. Hmm, skillnaden på luften inne i stan och ute på landet är nog ganska märkbar.

2008-02-02 @ 19:28:16
URL: http://Sil3nce.blogg.se
Postat av: z

jag har faktiskt också lite svårt att ta dig på allvar. ;p beskrivningarna av händelserna låter alldeles för.. roman-iga. Det låter inte som något man skriver om det man precis har vart med om, utan som något man har väldigt mycket distans från... men du är duktig iallafall!

2008-02-03 @ 19:55:16
URL: http://zumiii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0