Besatt av Andreas?

image116

Hej på er! Nu har jag varit i stallet, ridit två hästar och träffat alla gamla stallfolk och min gamla tränare. Skoj skoj. Men fick en känsla av saknad över att detta inte längre tillhör mitt liv...

Hm.. har ett litet problem här, är nämligen helt splittrad över vad jag ska göra ikväll... En kille, Andreas heter han, vill att vi ska ses.. men jag har sagt kanske igår och sen inte hört av mig idag ännu... Vet ju inte om jag vill träffa honom! Vill men ändå inte. Andreas & jag dejtade en sommar, inget seriöst och sen rann det liksom bara ut i sanden för att ingen av oss ville ha ett förhållande... Men jag fastnade liksom kvar där... Kvar i trånadet efter Andreas... Blir fortfarande helt pirrig när jag får sms av honom och läser igenom dem flera gånger... Vi flörtar jätte mycket även om han alltid har flickvänn... Men det är så svårt att vara bara vänn med honom! För även om jag säger att vi är vänner så... Iaf jag vill inte vara tillsammans med honom (tror jag) men när jag träffar honom så vill jag bara vara nära honom,.. Ååhh jag är Andreas-besatt fast jag inte vill! Patetiskt att man kan hänga upp sig så på en kille i flera år. Han är inte ens sådär jätte snygg (som Adam & Wille är), han är inte alls i klass med heta Justin Timberlake på bilden. Meen han har något speciellt. Han är speciell.

...Va fan, jag träffar honom. Jag vet ju att jag vill. Vem försöker jag att lura egentligen?

Kommentarer
Postat av: xXx

visst är de härligt att rida. Slutade när jag var 13 men tagit upp de lite genom att låna pojkvännens mammas hästar. Nu har hon köpt en till så ser ut som de blir mer framöver. Mysigt och bra träning =)

Tror alla har någon/några sånna som man har något speciellt med som alltid ligger kvar.

2008-02-28 @ 21:09:19
URL: http://xxxsecrets.blogg.se
Postat av: Eva

Svar; Ja spa och sånt är ju sånt vi gör aldelles för sällan. Nej det brukar vara så bara för att mab har pengar behöver det inte betyda att man är lycklig. Även fast det hjälper till på traven ;) Är ju lättare att åka ut och resa och allt sånt där då.

Heheh du är såå söt så ;) Låter trevligt. Jag brukar alltid ha roligast på impulsfester faktiskt.
Man slappnar av lite mer då annars ska allt vara såå himla bestämt och går inte allt som man bestämt så blir det inte lika kul :)

Jag tycker det är kul att du börjat blogga igen jag gillar ju din blogg du borde blogga mer ;)
Kram på dig

2008-02-29 @ 03:37:02
URL: http://www.ihennesskor.blogspot.com/
Postat av: cassandra

haha ja! träffa han, tycker jag med du ska göra. skriv hur det gick sen. :)

2008-02-29 @ 11:59:01
URL: http://ardnassac.blogg.se
Postat av: Anonym

Hur gick det igår då? BERÄTTA!!! :)

2008-02-29 @ 13:15:31
Postat av: Emelie

Sjukt het bild!

2008-02-29 @ 13:16:05
URL: http://emeliiieeses.blogg.se
Postat av: Mimmi

Svar:Ja,jag vet men ibland så är det svårt att tänka posetivt..=(
Haha..Hoppas att du fick det mysigt med Andreas igår;) hehe..

2008-02-29 @ 13:21:14
URL: http://xmimmix.blogg.se
Postat av: Delinda

*svar*
*
anonym: Jag träffade hon aldrig, så finns inte så mycket att berätta. Tyvärr. Läs mitt senaste inlägg: Varför lyssnar man aldrig på det man vet är rätt?
*
Emelie: Håller med till 100%! Din bloggadress måste ha blivit fel, funkar inte,...
*
Ni andra som har bloggar har fått svar där! PUSS
*
www.delindaaa.blogg.se
*

2008-02-29 @ 14:55:53
URL: http://delindaaa.blogg.se
Postat av: daniela

=) tycker helt klart att du ska träffa honom.. så länge det itne råkar vara min pojkvän =) haha

2008-02-29 @ 22:40:03
URL: http://daniela2008.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0