Bara ytligt... Mina I-lands problem...

image99

Haha, yes det var samma prov! Så jag gissar, nej jag vet, att jag har alla möjliga poäng rätt redan! ;) Provet var imorse och resten av dagen har jag och Jenny ägnat åt shopping. Stackars pappas kreditkort har minsann fått motion idag! Orkade nästan inte bära alla påsar ens.. :)

Är ju helt galet mycket folk ute nu också eftersom det är sthlm fashion week. Vi blev fotade och interjuvade om vad vi hade på oss av Punkt SE också, gosh hoppas så att det inte hamnar i tidningen. Once agin, tänk om jag hade sutit på en modevisning i Paris ist och trippat gatorna fram i snygga kläder bland alla exlusiva butiker och blivit fotad för Vouge... Jag har inte tur i livet helt enkelt.

Guud, vad jag har ont i mina fötter, behöver seriöst fotmassage nu! Har haft mina 14 cm-klackar på mig idag, så jag har varit typ 185 cm lång idag, himla tur att Jenny också hade höga klackar :)

Är helt sur för att Adam ska på Elle-galan ikväll och jag inte är medbjuden. Buhu. Tänker vara grymt svårflörtad med att förlåta honom, såg nyss att han hade skickat mig blommor idag, våran städerska hade redan satt dem i en vas på mitt rum när jag kom hem. Men trots det gulliga kortet så kommer det att krävas mer än lite rosor för att jag ska förlåta dig för detta, just so you know Adam.

Tänkte mova my ass till löpbandet och titta på första avsnittet av Desperate Housewiwes medan jag förbränner några kalorier nu. Fick ju massa dvd-boxar i julklapp som jag inte ens har öppnat ännu. Sen skulle jag bara vilja slänga mig ner i jacuzzin tillsammans med min favorit-drink Zombie, men tyvärr måste jag köra på alkoholfritt några timmar till idag för jag ska ta bilen ut till vårat hus ute på Värmdö senare. My life sucks today.

Kommentarer
Postat av: BettY

Nice med shopping, jag ska in och shoppa imon:) Synd att man inte blev bjuden på elle galan alltså, hade varit skitkul att gå på det! Att du orkar gå i 14 cm höga klackar, imponerande hehe:P
Hoppas du får en mysig kväll iallafall! Den där bilden har jag fixat i photoshop faktiskt:P Loves it!

2008-02-01 @ 17:21:36
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se
Postat av: Mimmi

svar: det ska jag försöka att tänka på, tack!! Åh jag vill oxå shoppa massor ju Synd med ellegalan! /XMimmiX

2008-02-01 @ 18:37:24
URL: http://xmimmix.blogg.se
Postat av: pasia

ditt liv känns som om det är hämtad ur en ungdomsserie.. haha

2008-02-01 @ 19:07:21
URL: http://pasia.webblogg.se
Postat av: Anonym

Åh, jag ville oxå gå på Elle-galan. Livet är orättvisst ibland, eller hur? :(

2008-02-01 @ 22:21:05
Postat av: Hanna

Hörrni, inse nu att det här är en fejkad blogg. Det syns igenom i varje inlägg, ingenting är hämtat ur verkligheten. Kul att du bloggar "Delinda", det är kul att läsa, men det hade varit roligare om dina dagar som du berättar om ändå hade varit tagna ur en verklighet.

2008-02-02 @ 13:27:27
Postat av: Delinda

*svar*
*
anonym: Jag ville också dit! Ja, livet är orättvist.
*
Hanna: Suck. Avundsjuka är verkligen fult...
*
BettY, Mimmi & paisa, ni har svar i era bloggar! :)
Pussar
*
www.delindaaa.blogg.se

2008-02-02 @ 14:34:37
URL: http://delindaaa.blogg.se
Postat av: Marie

shit, 14 cm?? jag har visserligen klackar på mej always förutom när ja tränar men inte 14 cm kanske.. jag som e så kort borde ju gå runt i såna jämt =P

2008-02-03 @ 10:53:51
URL: http://pleasedontstopthemusic.blogg.se
Postat av: Beatrice

Ehh, här har vi någon som är bortskämd!

2008-02-03 @ 15:01:03
Postat av: Sofia

Asså, jag håller verkligen med dig Hanna alla som jag känner säger att detta är en fejkad blogg och man märker verkligen det så delinda du kanske ska ta och tagga ner lite vah?

2008-02-03 @ 15:03:25
Postat av: Sofia

Du som verkar så nöjd med dig själv varför visar du inga bilder på dig dah?

2008-02-03 @ 15:04:17
Postat av: Delinda

*svar*
*
beatrice: detta var bara en snabbt ytlig text.. men visst jag vet om att jag är bortskämd :)
*
sofia: haha.. bara för att jag vill vara anonym så måste min blogg vara fejk? haha.. ursäkta mig "du och dina kompisar" får gärna tro det men BELEVIE ME.. om jag skulle hitta på saker här så skulle jag nog göra dem lite mer glamourösa och lite mer spännande än detta som faktiskt är mitt liv.
puss på er tjejer ;)
*

www.delindaaa.blogg.se

2008-02-04 @ 17:43:50
URL: http://delindaaa.blogg.se
Postat av: Hannah

Har du MVG i alla ämnen, men skriver Belevie me?

2008-02-17 @ 19:51:24
URL: http://easyeast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0