Alkohol :)

Haha.. Jag är helt speedad, har hur mycket överskottsenergi som helst, vill bara hoppa runt i evigheter typ.. ;P Iaf, jag har haft två helt galna dagar! Det är därför som jag har dissat bloggen även fast jag hade tänkt att blogga massa mera nu men yeye ;) iaf back till den crazy delen, jag var ute på djurgården & powerwalkade när jag träffade Jens och massa mer folk som var på väg ut stavsnäs/värmdö för att ta färjan ut till sandhamn därifrån så jag hängde på, haha, fast jag var osminkad & träningskläder så va fan ;)

Hur mycket folk som helst där & vi var i ett hus som var hur rukligt som helst fast det var nice, massa sprit så jag blev helt crazy och drog ut på promenad runt ön med massa folk jag aldrig har sett förr, fick för mig att bada, så jag och en kille slängde av oss kläderna till underkläderna och sprang i havet, men fuck vad kallt det var så när vattnet var typ vid midjan så vände jag upp igen! Smart val tror jag :D

Sen festade vi hela natten & sen tog jag & några till färjan tillbaka igår förmiddag & sen ringde jag adam som hämtade mig & körde mig hem, badade jacuzzi med honom, sen åt vi hos hans föräldrar (heeh jag still drunk i think...;) sen massa sex & sen till förfesten & adam gav mig en ring med hans namn i, typ förlovning? Jag struntade i vilket & festade:) Haha gött trött imorse, adam sa att han ser oss som förlovade men att jag får välja en annan ring som jag vill ha, denna är i guld med fem små stenar på.. heeh.. nää i dont think so, jag vill inte vara förlovad, herreguud jag är bara 18!! :( Fast kan kanske vara det ett tag iaf,hm.. adam är ju ändå sweet:)
 
Sen är jag värsta förkyld, kanske för att jag badade, snorrar som fan, ont i halsen o kan knappt prata.. Fick sånna vitaminpiller el nått av Adam som jag nu käkat upp alla...blandat med lite absolut, hihi ;) Därför har jag fått värsta kicken, pallade inte sova med adam så är hemma nu, har tränat i tre timmar i gymmet.. haha.. o nu sitter jag nördigt nog här och skriver värsta flumminlägget på min pyttelilla dator som jag i vanliga fall aldrig brukar palla med, tagenterna är så små så man trycker på två flera gånger hehe därför som det ser ut så här :) näää.. ska ringa adam, seeeexxxx... eller gå o lägga mig o sova,,, hmm.... pussis<3

Min kost de senaste dagarna:
image113

Kommentarer
Postat av: Eva

Impulsfester är dom roligaste.
Så himla frän du är som hängde med dom på fest fast du hade träningskläder och allt tycker jag man ska ju aldrig vara omöjlig lixom ;)

2008-02-28 @ 01:18:58
URL: http://ihennesskor.blogspot.com/
Postat av: xXx

oh de låter skojigt, längtar efter sommaren och alla spontanfester och bad.

Och tycker inte du ska förlova dej ;) Töntigt om man frågar mej, så länge man inte planerar att gifta sej innom en snar framtid.
Jag är 21 snart, varit me min kille i 4år och har inte tänkt tanken att förlova mej, känns alldeles för töntigt och seriöst.

2008-02-28 @ 11:07:07
URL: http://xxxsecrets.blogg.se
Postat av: sonja

haha, låter helt galet!! ;)

2008-02-28 @ 11:45:56
Postat av: Delinda

*svar*
*
Sonja: Jomen det var ju det också!!! ;P
*
Eva & xXx: ni har svar i era bloggar. Puss
*
www.delindaaa.blogg.se
*

2008-02-28 @ 13:49:11
URL: http://delindaaa.blogg.se
Postat av: Mimmi

Haha, fan va ball du är asså! =)

2008-02-29 @ 13:17:32
URL: http://xmimmix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0