Vi börjar om på nytt.

image248

Tja! Läget med er idag? Här är allt fint, mår toppen. Har haft fullt upp hela helgen, bland annat med en liten "challe", min kompis lilla chihuahua valp, som jag har sutit barnvakt för igår och idag medans hon har varit iväg. Fy vilken liten sötsak säger jag bara! Hihi, vad kul vi har haft, busat runt och gosat massor. Men bäbisen var inte så rumsren så även om vi sprang ut med honom hela tiden så hände det ändå "små olyckor".. Så nu har mina mattor fått åka iväg till kemtvätten, men vad gör det? Adam har varit här med mig hela tiden och hjälpt mig med bäbisen. Kände oss som föräldrar åt honom :)

Adam och jag har pratat ut föresten, jag berättade om Wille och han erkände att han hade strulat med sitt ex. Men vet ni vad? Vi lägger det där bakom oss nu, för ingen är perfekt, man gör en massa dumma misstag när man är ung och kan man förlåta och gå vidare så varför inte? Om ni undrar hur jag kan förlåta otrohet så är det för att jag själv har ju också varit otrogen (mkt värre än han dessutom..), och jag vet att jag älskar Adam, men även hur lätt det är att "falla för frestelsen" eller för sitt ex (gamla känslor försvinner aldrig helt!!) särskillt när man är full. "Dumma saker som inte betyder något, varför ska dem få bestämma över det som verkligen betyder något?" citat Adam, han har så rätt. Nej, nu börjar vi om på nytt, på en ny kula (igen, för 10000gången kanske? haha...) Och att vi båda är villiga att förlåta, stanna kvar och börja om igen måste ju bara betyda att vi betyder ganska mycket för varandra va? Ja, jag är världens bortskämdaste som har Adam :)

Jag och Adam var hemma hela kvällen igår (lördagkväll, not my stil at all, :) och pappa kom även och höll oss sällskap lite när vi lekte med bäbisen. Senare när bäbis somnat så tog vi ett glas vin var och pappa sa att han tyckte att det var kul att vi fortfarande höll ihop trots att vi är så unga. Han ville ge oss en pressent, men jag kunde inte komma på något jag ville ha... Förens idag när jag fick höra att Takida ska spela på cirkus idag, hur har jag kunnat missa det? Det är ju typ mitt & Adams band! Vi lyssnade massor på "Broken" och "A point of view" ibörjan. Tajt om tid, men vad gör inte min pappa för mig? Haha, snart ska vi dit! Tack pappa! Love you!

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Vad skönt att allt löste sig mellan dig o Adam..Ni verkar jättesöta tillsammans! Åh..Takida..Jag vill oxå!!!!!!!=)

2008-04-13 @ 17:16:18
Postat av: candy

Vilken fin pappa du har!
Skönt att du och Adam har pratat ut! Önskar er all lycka! /Candy

2008-04-13 @ 21:06:52
URL: http://nocandyforme.blogg.se
Postat av: Ida

Just A point of view och broken är mina favoriter med Takida! :D

2008-04-14 @ 10:07:14
URL: http://Idaaahooe.blogg.se
Postat av: BettY

Vad bra att allt löste sig, lycka till! och vad kul att få passa en chichuahua valp:) Älskar hundar!
Ha det så kul ikväll på konserten! fick du mitt mail förresten?
kraam

2008-04-14 @ 12:33:21
URL: http://ultimatenicole.webblobb.se
Postat av: Alexandra

Ärlighet varar alltid längst! Skönt att ni fick pratat ut och att ni båda känner samma!=) Ha en riktigt trevlig måndag!=)

2008-04-14 @ 12:51:12
URL: http://axelinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0