Update!

image234

Heeeejj!! Det var längesen nu... Jag har haft så mycket att jag inte har haft en tanke på bloggen tyvärr, men nu är jag tillbaka igen. Hoppas att allt är bra med er också! Ska försöka att sammafatta allt som har hänt de senaste dagarna här lite kort. Hm.. vart var vi? Jo nu vet jag, here we go:

* Tränade min första träning med min nya pt, Mathias, fortfarande full tyvärr. Tycker han är så grymt het, vill bara ta på honom hela tiden, på hans perfekta kropp och sexiga ögon... jisses, tyvärr påminnde han mig om att han är 30 och faktiskt seriös med sitt jobb, han är min pt och inget annat... Sen skällde han på mig för att han märkte att jag inte var helt nykter och utvilad så att säga... Jag fick inte träna, ist pratade vi om hur jag brukar träna och vad jag äter, så där kom utskällning nr.2. Jag äter alldeles för lite, jag tränar för mycket och fel, jag dricker för mycket och för ofta, jag sover för lite osv. Vi (eller ja mest han) gjorde en nya plan för två veckor framåt och möten två gånger i veckan... Men jag vet inte vad jag tycker, vet inte vad jag vill.... Fast ja, jag vet att han har rätt och jag har fel.

*Dansshowen gick fint. Allt flöt på precis som det skulle. En kille gjorde ett helt amazing nummer (fick tom mig själv att blekna lite..) och då kom jag underfund med hur sexigt det är med killar som dansar, att ha kontroll över sin kropp, smidigt kunna utföra konstverk med kroppen, det är sexigt. Är trött på klumpiga killar med två vänsterfötter, som "råkar" gå in i saker hela tiden. 
402901-229
*Maskeradbalen. Jag köpte en helt underbar klänning, men som tydligen var helt fel enligt mamma... som tur var kom Aysha till min räddning och fixade till min klänning, sydde om och sydde på. Aysha är super, hon är min favorit-thai, allt kan hon fixa, hår, smink, naglar, sy kläder, vaxa, laga mat, ja hon är världens bästa thailändare helt enkelt. Baletten var underbar och själva balen var väll sådär, var några kändisar där och mycket folk från vår bekantskapskrets. Minglade, log artigt, förde trista konservationer och log ännu mer tills jag bara ville därifrån, så jag och Adam åkte rätt tidigt... Men inte för att ha underbart sex som det var tänkt utan för att bråka oss igenom natten, suck.

*Var en sväng på Marsuchka de Margos pressmodevisning i tisdags. Har tyvärr inga kommentarer om kläderna för jag hade min blick helt på annat håll.... Har sett denna killen flera gånger nu på olika event men jag vet fortfarande inte vem han är! Han är så otroligt... vacker är nog rätt ord. Så himla fin är han. Perfekta drag i ansiktet, slät hy med den perfekt bruna nyansen, gyllende hår, åh perfekta slingor, slående outfits varenda gång jag ser honom och han är lång. Han är så rätt, hittar inte ett endaste fel. Fast han är säkert gay...

*Resten av veckan har nästan bara handlat om förberedelser för vårat projektarbete, våran modevisning som vi hade igårkväll. Jisses här har jag trott att det var torsdag men 2 april var ju visst en onsdag, shit vilken blunder, ända fram tills i måndags så trodde jag att det var torsdag som gällde. Haha... Jag var lite svettig innan, men allt blev faktiskt bra, blev en lyckad kväll! Alla förberedelser gick som på räls, modellerna kom i tid och såg proffsiga ut på catwalken, musiken kändes rätt, folk verkade gilla showen, efteråt fick vi hur mycket blommor och grattis som helst och resten av kvällen blev nice. Folk trivdes, minglade och våran lärare gav tummen upp så jag kunde andas ut! Skitkul, men skönt att det är över, nu är det bara allt pappersarbete som är kvar.

Nu ikväll är det party iaf! Stureplans 3årsfest på Sturecompagniet och såklart ska jag dit, känns som att det kommer att bli en kanonkväll och jag är helt laddad! Jag hoppas verkligen inte att ni missar det! Snart ska jag och Anna dra till Natacha och börja fixa oss och förfesta. Känns som att allt kan hända ikväll och om något vill hända så tänker iaf jag inte hindra det, hehe... PUSS!

Kommentarer
Postat av: showiit

Kan du säga vilken skola du går i eller vilken linje du går på?

2008-04-03 @ 16:30:03
URL: http://showiit.blogg.se
Postat av: karro

Svar: självklart, skicka mail med dina önskningar och bilder till [email protected]

2008-04-03 @ 17:18:39
URL: http://karroooo.blogg.se
Postat av: Fia

Låter som att du haft mkt att stå i det senaste! En fråga bara: Är du och Adam fortfarande tillsammans eller inte? Ibland skriver du att du älskar honom och som att ni är ett par och ibland som nu tex, så skriver du om andra killar.. ? Haha, men fortsätt blogga, gillar din stil grymt mkt!

2008-04-03 @ 17:24:06
Postat av: showit

Nää bara undra eftersom det lät roligt att ni fick fixa en modevisning på skoltid:)...Inget snok här inte haha

2008-04-03 @ 18:17:41
URL: http://showiit.blogg.se
Postat av: darlingu

svar: jag ska till Barcelona den 23:e maj till 1 juni sen ska jag till USA i Juni någon gång i 1 år.

2008-04-03 @ 18:40:20
URL: http://darlingu.blogspot.com
Postat av: Helena

Svar:Tack, jag du har rätt, ibland måste man
ta ett break. Ha det bra så länge, natti,natti!

2008-04-03 @ 22:47:02
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: AnnaP

Oj vad bra att du sa det! Jag satt och tänkte på annat när jag skrev ;)

jag älskar bilden för hennes kinder och ansikte... kläderna är ju inte så snygga hehe! :)

2008-04-04 @ 08:36:36
URL: http://myanalife.blogg.se
Postat av: BettY

Du har verkligen haft fullt upp. Kul att eran modevisning gick bra! Måste vara skönt att det är över:) Och jag håller med dig, det är faktiskt sexigt med killar som kan dansa hehe:P Men tyvärr så finns det alldeles för få som kan det... Hur var det på Sturecompagniet då? Jag hade studentfest i en lokal i närheten, det var kul:) Kan tänka mig att det var fullproppat där på Stureplan när det var 3års fest å allt.
Ha det bra!
kraam

2008-04-04 @ 15:41:00
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se
Postat av: Lenita

låter som om du haft fullt upp! :)

2008-04-04 @ 23:33:33
URL: http://lenitajohansson.blogg.se
Postat av: nea

va fan, sluta ha ett liv, finns ju inget bra å läsa längre ;)

haha take care!

2008-04-05 @ 19:00:34
URL: http://spendingtime.blogg.se
Postat av: Rebecca

Det är verkligen sexigt med killar som kan dansa!

2008-04-05 @ 21:49:26
URL: http://glooria.blogg.se
Postat av: Marielle

har du tips om vad man kan besöka i london? åker imorn och vill gärna ha tips ifall du vet ngt =)

2008-04-06 @ 12:37:45
URL: http://mariellem.blogg.se
Postat av: Sara

snygg bild på paris..

2008-04-06 @ 18:32:57
URL: http://littlenova.blogg.se
Postat av: h-a

uppdatera bättre! ;)

2008-04-07 @ 18:50:00
URL: http://jagoch.blogg.se
Postat av: Delinda

*svar*
*
Fia: Ja, vi är fortfarande tillsammans.. Men jag är nog världens sämsta flickvänn som inte kan ta det seriöst med någon alls... Stackars Adam som får stå ut med mig... :( Tack, klart jag fortsätter att blogga! PUSS
*
Ni andra sötnosar som har egna bloggar har fått svar där nu. Jag lovar att försöka att bli bättre på att uppdatera.. hehe ;P
*
www.delindaaa.blogg.se
*

2008-04-10 @ 14:38:38
URL: http://delindaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0