Tänka på vad man skriver på internet.

402901-243Bild: www.lundlund.com 
Blev tvingad att följa med på en konstutställning igår, boring men efter det så drog jag och Jenny ut och festade. Vi var på stureplan men exakt vart vill jag inte säga eftersom sist jag skrev vart jag hade varit så ploppade det upp en massa länkar bland kommentererna på vimmelbilder på folk som ni påstod var jag. Haha.. endast en var rätt men jag tog såklart bort alla de kommentererna. Brukar dock väldigt sällan hamna på sånna bilder och är helt säker på att det inte finns några från igår, så ni behöver inte börja leta nu ;P Vill gärna fortsätta att vara anonym även om jag såklart förstår att det inte är så himla svårt att lista ut vem jag är om man lägger i hop 1+1+1+1+1... Stockholm är ju inte så stort så jag måste nog tyvärr bli lite mer privat när det gäller saker som ex. vart jag bor, är, festar, skolan, vilka jag umgås med osv, ja saker som gör mig mindre anonym helt enkelt. Måste verkligen börja tänka lite på vad jag skriver här i bloggen. Kanske även börja förkorta alla namn? Trist ju, eftersom jag vet att de flesta av er som läser är jätte gulliga och inte alls enbart läser min blogg för att "lista ut vem jag är". Så ni andra kan väll bara sluta med att vara jobbiga så har vi ju inget problem här längre och jag slipper bli paranoid, ok?! Puss Delinda 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sååå drygt med människor som inte kan nöja sig med att läsa ens blogg utan att få värsta tvångsbehovet av att ta reda på vem man ÄR!*suck*

2008-04-11 @ 11:31:44
URL: http://axelinaa.blogg.se
Postat av: Nadja

Vad jobbigt, jävla människor utan liv det finns därute! Trist att du ens måste tänka såhär eller skriva detta inlägget! Bara du fortsätter att blogga iallafall, älskar din blogg ju! Puss

2008-04-11 @ 11:39:24
Postat av: mandy

jag trodde du använde fejknamn på personerna:p
anyway, det är kul att läsa anonyma bloggar också för det är personliga på ett annat sätt! :) mer insida än utsida lixom.

2008-04-11 @ 19:03:43
Postat av: BettY

På ett sätt kan jag förstå att folk gör det. Tror inte
att alla gör det för att vara elaka dock... Folks nyfikenhet kan ju gå lite över gränsen ibland. Men eftersom du har sagt att du vill vara anonym och försöker vara det också, så borde ju folk respektera det. Men för att slippa såna som kollar upp sånt där så måste du nog tyvärr förkorta eller skippa en del namn. Blogg världen är full av små dektetiver haha:P

2008-04-11 @ 22:11:59
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se
Postat av: BettY

På ett sätt kan jag förstå att folk gör det. Tror inte
att alla gör det för att vara elaka dock... Folks nyfikenhet kan ju gå lite över gränsen ibland. Men eftersom du har sagt att du vill vara anonym och försöker vara det också, så borde ju folk respektera det. Men för att slippa såna som kollar upp sånt där så måste du nog tyvärr förkorta eller skippa en del namn. Blogg världen är full av små dektetiver haha:P

2008-04-11 @ 22:12:17
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se
Postat av: Anonym

tönt!! hur många tror du tex. att det är som går sista året i ett gymnasie inne i stan = som du kan gå till, du bor på östermalm? som har gjort en modevisning som projektarbete? som är så jävla snobbiga och dryga hela tiden?? va va va??!! pucko!!!!

2008-04-12 @ 06:15:30
Postat av: Delinda

*svar*
*
Nadja: Tack sötnos! Ja, jag kommer att fortsätta att blogga, men måste bli mer försiktig för ja, det finns många papetiska människor utan liv där ute!! haha.. puss!
*
Mandy: Nej det gör jag inte men det hade ju varit smart inser jag nu.. haha lätt att vara efterklok ;) ja, man kan ju vara mer personlig om man är anonym, jag skulle nog tex, inte vilja att någon jag kände läste min blogg, isf skulle jag skriva ganska annorlunda..
*
anonym: haha.. det har jag ingen aning om men det selar inte mig ngn roll eftersom du fortfarande inte vet vem jag är, hehe... tönt kan du vara själv ;P
*
Ni andra sötnosar har svar i era bloggar som vanligt! puss
*
www.delindaaa.blogg.se
*

2008-04-12 @ 08:08:42
URL: http://delindaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0