Snuskigt lycklig!!

image245
Hej, är ni vakna?
Ute och festar fortfarande? Sover sött i era sängar? Haha, jag är så jävla pigg! Var på fest hos Anton igår (dock en liten och spontan fest, alltså inte en planerad som han brukar hålla i), det var jätte trevligt verkligen! Och vet ni vad? Jag höll mig helt nykter. Det trodde ni aldrig va? Hehe.
Jag är så glad, så jävla lycklig! Jag kan knappt hålla mig från att skratta rakt ut här i världens tystaste lägenhet. Det känns som att saker och ting från och med nu kommer att bli så mycket bättre. Måste få dela med mig till er!

*Jenny vet att jag och Wille hade sex förra helgen. Fråga mig inte hur hon vet, hon bara vet. Men allt är bra mellan oss, eller inte bara bra, vi är ännu närmare än någonsin. Båda älskar vi Wille, han är våran bästa kompis, varför skulle vi inte då få ha sex med honom ibland när vi blivit lite för fulla? Haha, dock ska ingen av oss bli tillsammans med honom. Allt annat är okej. Jenny är dessutom kär i en annan kille, Christian, och jag är så glad för hennes skull! Vi förtjänar kärlek helt enkelt!

*Allt är bra mellan mig och Wille, vi har pratat ut, inga konstiga känslor hos någon av oss, inget som har förändras efter helgen. Allt är precis som förr, vi älskar varandra! Åh, ni anar inte hur glad han gör mig!

*Daniel smsade mig igårkväll: "Hei sis, tack för du vet vad. Saknar dig, kram" fyllesms eller inte så blev jag så jävla glad! Ett steg i rätt riktning mellan oss. Fattar ni att han skrev att han saknar mig? Jag saknar dig med!

*Jag fick ett paket från Adam igår. Gissa vad det innehöll? Jo dem här:
 402901-246
Åh, han vet hur han ska göra mig lycklig! Dock har vi inte träffats ännu, utan ska göra det senare idag. Ryktet säger att han har varit otrogen mot mig med hans ex... Jag vet inte om det är sant men om det är så (med de dyra skorna i åtanke också!) så vore det inte ironiskt? Jag hoppas att det är så, jag gör faktiskt det, men i vilket fall som helst så ska jag berätta om vad som hände med Wille för honom, slut med att vara en falsk otrogen satmara för min del nu! Och jag vet att jag skulle kunna förlåta honom om han förlåter mig. Men vi får se vad som händer helt enkelt. Oavsett så känns det bra! Visst jag har varit otrogen, men jag ångrar det och tänker bekänna det, sen är det ju upp till honom.

Haha... Tänk att jag sitter här och ler som en fåne så här äckligt tidigt på en lördagmorgon! Knas.. Ska nog ut och springa nu, utan musik så att jag kan höra fåglarna kvittra.. hahaha.. löjligt glad och posetiv idag! Puss på er mina älsklingar! Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Vilken härlig start på lördagen måste jag säga! :) Men lider du aldrig av sömnbrist? :P
Puss babe :)

2008-04-12 @ 07:46:40
URL: http://zatina.blogg.se
Postat av: Anna

Glad för din skull gumman! Du förtjänar också att må bra och vara lycklig! Kram

2008-04-12 @ 07:55:48
URL: http://annaannnaannna.blogg.se
Postat av: Emilie

Aa okej, ja 7 timmar räcker ju gott och väl! Själv ligger jag mellan 6-7 timmar i snitt på veckorna.. och jag känner att jag iaf behöver mer! Är så sjukt trött... Men men. SJälv ligger jag i feber så det är väl inte bästa tiden för mig nu men! Ska väl snart krypa isäng jag för natten :) Ha en toppendag!

2008-04-12 @ 08:11:31
URL: http://zatina.blogg.se
Postat av: Anna

gud vad glad jag blir av att läsa det här! du verkar verkligen lycklig! :) pusspuss

2008-04-12 @ 10:43:59
URL: http://annavictoriaelisabeth.blogg.se
Postat av: Beatrice

Vilka fina skor!! :O :D

2008-04-12 @ 11:36:37
URL: http://Beatrices.webblogg.se
Postat av: candy

Åh, denna texten gör mig så glad eller nej vänta hela din blogg gör mig ju glad! Läser ofta, titta gärna in min nystartade blogg idag. Puss /Candy

2008-04-13 @ 21:13:16
URL: http://nocandyforme.blogg.se
Postat av: candy.

Åh, denna texten gör mig så glad eller nej vänta hela din blogg gör mig ju glad! Läser ofta, titta gärna in min nystartade blogg idag. Puss /Candy

2008-04-13 @ 21:13:27
URL: http://nocandyforme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0