Förvirrad

image235

Hellu darlings!
Hur är läget? ÅÅh, ni anar inte hur mycket jag har att berätta för er! Så varning för mycket förvirrade tankar här nu, jag får ingen ordning på dem... De senaste dagarna har varit helt upp och ner, först: jag har slutat med baletten helt nu, har inte ens kvar lektionerna jag höll. Blandade känslor, först en stor lättnad, som att en enorm börda har lyfts från mina axlar. Nu slipper jag all prestationsångest och alla krav. Sen kom rastlösheten, vad ska jag nu lägga ner hela min energi på? Aktivera mig kan jag nog, så kvar är nu bara en enorm tomhet. Vad är jag utan baletten? Är jag en total looser som ger upp nu? Är jag inte duktig på någonting längre? Vem är jag nu? Kris, ja det kan man minst sagt säga.

Jag hade sex med Wille i fredags, i lördags och i söndags gånger 500000 ungefär. Vet inte varför, eller jo det gör jag ju egentligen. Han är ju Wille, min Wille som alltid har tagit hand om mig, gett mig råd när jag behövt dem, förlåtit mig när jag gjort dumma saker, tröstat mig när jag varit ledsen, han var min första kärlek, min bästa vän. Han är min klippa som alltid finns där och står stadigt i mitt annars ganska stormiga liv. Nu vet jag dock varken ut eller in, vad jag vill med Adam (som inte vet..) eller med Wille. Jag älskar Adam, jag tänder på honom, han gör mig kåt, jag vill bara vara naken med honom och sexa, sexa, sexa! Wille älskar jag nog ännu mer än Adam, men jag har däremot inga sådana känslor för honom längre.

Så varför hade då jag massor med sex med Wille? Suck, jag vet inte, jag kände för det då helt enkelt, det var min "drog" just då. Jag kände starkt att jag ville ha honom, att jag behövde honom, och såklart förverkligade jag de känslorna på det kroppsliga sättet... fast jag nu kanske inser att det var mer ett annat behov.. Jag behöver ju Wille, men mer som min bästa vän, som håller om mig, pussar mig i håret och viskar tröstande ord när jag är ledsen, orolig m.m. Min trygghet helt enkelt! Vet inte vad Wille tänker nu och det gör mig galen! Tänk om han var seriös och vill ha mig på det sättet igen.. när jag inte vill det... Säg inte att vi nu har förstört våran fina relation, inte nu när jag behöver den som mest!

Åh jisses, Adam, han får aldrig veta, jag vill ju ha honom... eller vill jag verkligen det? Varför är jag då otrogen mot honom hela tiden?? Ångrar mig ju grymt, vill aldrig såra Adam, det har aldrig varit min mening... men varför gör jag då såhär? Varför tänker jag inte på honom när jag är påväg att göra något dumt med någon annan när han inte är där? Ursch, verkligen. Jag är en hemsk människa.

......Hm, fick just sms av Daniel: "Ring mig nu, viktigt! Love Daniel" ...... Konstigt men jag blev helt nervös nu, undrar vad som har hänt? Varföär vill han prata med mig? Jag känner inte ens min egen bror.. Ska ringa... Skriver klart här sen.. Puss sålänge...

Kommentarer
Postat av: Eva

Oj det låter som det hänt en hel del.
Låter som allt är komplicerat och invecklat.
Det är väligt svårt det där. Jag hoppas du kommer fram till något bra som passar dig. Puss

2008-04-09 @ 16:43:04
URL: http://Ihennesskor.blogspot.com
Postat av: BettY

Hellu på dig! Mycket grejer som händer i ditt liv I see.. Men är det inte lite synd om Adam nu ifall du låg med Willie?! För om du verkligen älskade Adam så skulle du väl inte göra så?! Om jag var du så skulle jag nog ta mig ett snack med Adam och berätta allt, för det blir ju ganska jobbigt i längden att gå bakom ryggen på honom. Han borde ju få veta nångång. Eller det var bara min åsikt. Men det är ju inte alltid lätt att veta vad man verkligen vill. Du kanske borde fundera på det. Hoppas allt löser sig!
Kram:)

2008-04-09 @ 17:06:12
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se
Postat av: showiit

Svara på min fråga i bloggen!

2008-04-09 @ 18:17:40
URL: http://showiit.blogg.se
Postat av: Julia

Låter som att du har det lite jobbigt just nu... Hoppas att det löser sig... Kramar...

2008-04-10 @ 09:32:35
Postat av: Delinda

*svar*
*
Julia: Ja... Tack.. Kramar!!!!
*
Ni andra har fått svar i era bloggar som vanligt! Tack så mkt sötnosar! PUSS
*
www.delindaaa.blogg.se
*

2008-04-10 @ 14:35:22
URL: http://delindaaa.blogg.se
Postat av: Anonym

herregud SLAMPA!!!! vad synd det är om dig då!!! du får väll skylla dig själv!! tänk på dem som har riktiga problem ist, de som inte kan köpa gucci väskor och marcjacobs skor eller vad fan du nu går runt med, "pappa betalar" du är ett skämt!

2008-04-12 @ 06:19:59
Postat av: Delinda

*svar*
*
anonym: haha.. du måste verkligen gilla mig så mkt energi som du har lagt ner på att skriva typ 5 kommentarer till mig om vilken bortskämd slampa, översittare osv. som jag är.. Tycker synd om dig.
*
www.delindaaa.blogg.se
*

2008-04-12 @ 08:15:43
URL: http://delindaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0