Tomte-flickan ;)

image3

Åh. Ikväll om någon timme är det glögg-mingel hemma hos Alexander. Jag, Nella och Jenny har bestämt oss för att framföra lite "underhållning" för grabbsen, vi ska sjunga och dansa till några jullåtar, iklädda "porr-tomte-klänningarna" såklart ;) Hehe... Vilken show vi ska bjuda dem på! Heres comes the christmas! ;)


...Och imorgon är det sista dagen i skolan innan jullovet, julavslutning & betygsutdelning. Undrar vem som kommer att vara mest bakis? Undrar vem som toppar med betygen? Jag får hoppas på att min engelska lärare mr. T höll sin del av våran deal... Men det tror jag bestämt... Den spännande fortsättningen kommer imorgon.. Ciao! Puss & Smisk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0