Tidig morgon.

402901-35
Skulle ha varit ute och joggat Djurgårdsrundan nu men Nella ringde och sa att hon hade försovit sig och skulle komma om en timme. Suck. Ännu en timme av tid att döda. Jag är jätte rastlös, vill bara ut och springa av mig all energi nu.
Jag har nästan inte kunnat sova något alls i natt heller, gick verkligen inte. Kanske ska ta och avreagera mig lite på trappmaskinen här hemma?
Vi hade ett tomt rum som jag och mamma gjorde om till ett mini-gymm med trappmaskin, motionscykel, löpband, hantlar och yogamattor och speglar. Pappa har till och med låtit ljudisolera rummet så att jag kan spela hyfsat hög musik när jag tränar sena kvällar och tidiga morgonar utan att väcka hela huset på kuppen.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag fattar inte att det fakiskt är julafton redan imorgon. Vad tiden har gått fort!

2007-12-23 @ 08:18:43
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Anonym

Inte alla som har din energi så tidigt på morgonen!
Lyxigt med ett eget gymm hemma!

2007-12-23 @ 08:23:54
Postat av: Miffot

aaa han e cool ändå :)

2007-12-23 @ 08:27:54
URL: http://stickitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0