The kiss

402901-10

Natten igår... Weird, är allt jag har att säga om det. Vet nästan inte om jag vill berätta om det som hände, jag kommer i vilket fall som helst aldrig att erkänna det för någon på riktigt. Men att skriva det här anonymt känns annorlunda och det var ju därför som jag skaffade denna bloggen, för att kunna vara ärlig om allt. Men så såg jag att jag hade haft över 100 unika besökare här igår och då blir jag lite skraj. Tänk om det är någon som känner mig (IRL) som läser detta? Skitsamma, jag är typ bäst i världen på att ljuga och bortförklara saker.

Missförstå mig inte nu, men jag och Daniel (min äldre bror) har alltid varit nära. Han var min hjälte som förstod, lyssnade, tröstade och gjorde mig glad igen, han var min bästa vän och någon som jag såg upp till. Men sen några år tillbaka så flyttade han till London för att plugga juridik där och tyvärr så trivs han så bra där att han anser det vara hans hem. Här hemma i sthlm är han bara vid jul, påsk och midsommar. Därför så är det inte konstigt att vi har glidit ifrån varandra kanske. Han har blivit så annorlunda. En helt annan människa!

Så till igår kväll.. Alla tjejer som hängde efter honom, till och med Nella flörtade med honom! Men jag förstår dem så snygg som Daniel är. Jag blev helt tokig av svartsjuka, de stal hans uppmärksamhet ifrån mig. Jag ville vara själv med honom, vara nära honom. Vi dansade tillsammans, inget konstigt, det har vi gjort massor av gånger. Dansat broderligt/systerligt och njutit av all uppmärksamhet och blickar som riktas mot oss. Långa, smala, blonda, brunbrända och rika. Syskon.

Så utanför när vi ska gå hem så blir vi själva. Kyssen var oskyldig och snabb. Men var mina tankar det?

Det är min bror som jag skriver om. Detta är ju incest. Jag är äkligast i världen. Det kommer aldrig att bli detsamma mellan mig och Daniel igen efter detta. Jag skyller på att jag var full och jag tror att han var hög.

Kommentarer
Postat av: anonym

kysste du din egen bror???

2007-12-22 @ 18:14:49
Postat av: Egoina

het bild ;)

2007-12-22 @ 20:20:06
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: Egoina

haha.. är detta sant?

2007-12-22 @ 20:20:36
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: Delinda

anonym: Ja, jag skrev ju det.
egoina: mmm... tycker jag med :)
egoina: aaa... det är sant.

2007-12-23 @ 06:45:29
URL: http://delindaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0