The Gift.

image12

Jag fick henne. Den bästa av alla julklappar som man någonsin kan få. En liten kattflicka, en lurvig svart och vit norsk skoggskattunge med klarblå ögon. Så himla söt. Det trodde jag aldrig för jag har alltid velat ha en katt eller en liten hund men min mamma har sån fobi för djur "de luktar, skräpar ner och fäller päls över allt", men nu antar jag att hon ville försöka att vara en god mor också.

Jag är så lycklig med lilla Molly, hon heter Midnight Dancing Queen i stamboken och ägarpapperna men jag tänker kalla henne för Molly kort och gott. Molly ligger i mitt knä nu och spinner jätte högt och "tuttar" lite på mina fingrar, stackarn saknar säkert sin mamma. Men jag ska bli en jätte bra mamma till henne!

Andra julklappar var en spaweekend för två, massa pressentkort på kläder, smycken, en 42 tumms lcd tv att ha i "gymmet" med en massa dvdboxar såsom "sex and the city" "desperate housewiwes" "prison break" "greys anatomy" (så nu blir det en massa träning för det är bara då som jag tillåter mig själv att titta på tv - medans jag tränar!), denna laptoppen, parfym, smink och skönhetsgrejer och massa mer fina saker.

Kommentarer
Postat av: josie

Åh vad underbart! Roligt att du kallar henne för just Molly också. Har nyss (eller nyss och nyss, i augusti var det) tagit en liten kattflicka också och jag var såååååhär nära på att döpa henne till Molly. Dock heter hon Lisen istället för pappa tyckte Molly var för likt Morris (som min andra katt heter) :P

2007-12-27 @ 17:16:02
URL: http://jealousy.webblogg.se
Postat av: Honey, I stole your jumper

vilken läcker sminkning :)

2007-12-27 @ 17:51:46
URL: http://yourjumper.blogg.se
Postat av: BettY

Fin bild där på Nicole! Vilka roliga julklappar du fick:)

2007-12-29 @ 21:29:54
URL: http://ultimatenicole.blogspot.com
Postat av: Bettie

ah va roligt att du fick en liten kiss :) vi har tva och har haft dem bada sen dem var sma, och det ar helt underbart :) sa passa pa och njut!

2008-01-02 @ 20:19:41
URL: http://www.mylifeaftersweden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0