Merry Christmas!

image36

Full fart här, har inte hunnit skriva. Julafton igår, vi (min familj) firade ute på Värmdö tillsammans med pappas släkt. En lång och dryg dag med alldeles för mycket snack om börsen, aktier och pengar i allmänhet. "Gubbarna" ska ju sitta och röka cigarr och skryta om deras stora framgångar, hur mycket cash de tjänat detta året. Boring. Sa jag att det är boring att lyssna på? Och jag och Daniel pratar fortfarande inte med varandra.

Idag är det julafton igen för våran del, för vi ska fira tillsammans med mammas släkt ute på Lidingö. De är ju amerikaner så det passar ju bra att vi är där idag och med pappas släkt (svenskar) igår. Så idag kommer alla mammor byta diet & tränings-tips med varandra och det snackas skönhet. Lite omväxling från penga-snacket igår. Och man blir inte påtvingade massa mat som igår hos farmor & farfar.

Önskar er en god jul lite sent kanske men iallafall :) Ikväll berättar jag vad jag har fått för nu ska vi snart åka.

Kommentarer
Postat av: bexh<3

haha kan förstå, låter inte så kul att lyssna på! ^^ Men det andra snacket om träning och skönhet låter betydligt mycket bättre (A) hoppas du får toppen idag också :D

2007-12-25 @ 13:36:07
URL: http://gossiipgirl.blogg.se
Postat av: Melina

god jul

2007-12-26 @ 13:46:34
URL: http://mmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0