Mean Girl

image8


Ska snart iväg på julbord nu tillsammans med ett av pappas företag. Usch, har varit på alldeles för många julbord i år redan. Äter bara räkorna & hummer som jag alltid kräver att få, även fast vissa tycker att det inte passar. Men vem vill äta köttbullar, korv & skinka? Inte jag iaf. Once on your lips - forever on your hips! Glöm inte det, girls!

Senare blir det såklart utgång, Laroy och Whiteroom iaf. Yeah I want to party all night long! Min storebror Daniel som pluggar juridik i London har kommit hem nu så vi ska ut med hans vänner! Åh, det finns en kille som heter Richardo, han ser lite utländsk ut, tror han är italienare... Daniel umgicks mycket med honom för några år sedan, innan han flyttade till London... Hoppas att han ska med ut ikväll, jag behöver någon som kan få mig att sluta tänka på hur tråkigt allt är med Adam... Ge mig spänning!

Kommentarer
Postat av: Natta

haha tackar

2007-12-21 @ 19:44:55
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Emilie

du, jääävligt skön blogg!
skall följas!
keep on going, även om de inte är sant vill jag läsa! :)

2007-12-21 @ 21:31:39
URL: http://zatina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0