Jullov.

                           image4

Natten igår var galen. Jag som inte hade ätit något på hela dagen blev flummig redan efter första tequilan och efter några till så var jag full. Efteråt följde jag med Adam hem och hade sex med honom. Trots att jag egentligen inte vill det längre, men det känns nästan jobbigare att berätta det för alla än att bara fortsätta vara hans. Så jag låtsas att allt är som vanligt. Jag är bra på att låtsas.

Sitter i datasalen i skolan nu och väntar på Jenny och Nella som är på toaletten medans Jenny spyr upp pepparkakorna som hon tryckte i sig förut på avslutningen i klassrummet. Jag förstår mig inte på henne, vaddå noll självbehärskning? Såklart åt jag inga. Det skulle jag aldrig ens drömma om.

Mina betyg var vackra, bara MVGn. Tänk om de bara visste att jag var tvungen att strippa för mr.T för att få det där engelska B betyget. Men man får göra vad som krävs helt enkelt. Något annat än MVG skulle aldrig accepteras ikväll när våra föräldrar ska visa upp våra betyg och skryta om deras barn för varandra.

Kommentarer
Postat av: josie

Svar; Klart du får länka :)

2007-12-21 @ 09:48:28
URL: http://jealousy.webblogg.se
Postat av: Rebecka

haha gaaaalet! =)

2007-12-21 @ 12:07:18
URL: http://Reebeckas.webblogg.se
Postat av: Anonym

Noll självbehärskning? Ursäkta mig? Vem var det som åt en halv kexchoklad? Hmm, hmm.

2008-02-15 @ 21:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0