Girls, girls, girls...

402901-38

Och vem ser jag inte slinka ur Daniels sovrum iförd gårdagens party-outfit nu (för en kvart sedan) och lite käckt klämma fram "Nämen hej, tyvärr hinner jag inte snacka, have to go! Puss" ????? Jo, Nella. NELLA. Av alla horor så är det hon. Hur fan har hon mage? Hon vet om våran "Tjej-Regel": Man frågar om lov innan man rör ett ex och man tittar inte ens på ett syskon! Har man problem med dessa regler så kan man ju hitta nya tjejkompisar att umgås med. I know what I have to do now. För det enda som kommer att svida tillräckligt mycket är om jag ger igen med samma myt. Eller hur? .....Sebastian.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

love you´re blog! :D

2007-12-27 @ 14:48:02
Postat av: Emma

men kom igen... överreagerar lite tycker jag

2007-12-27 @ 17:03:24
Postat av: josie

Klart du ska ge igen. Överreagerar? Hah, fuck no.

2007-12-27 @ 17:14:11
URL: http://jealousy.webblogg.se
Postat av: Melina

älskar den filmen!

2007-12-27 @ 17:39:04
URL: http://mmelina.blogg.se
Postat av: Eva

Gud vilken spännande blogg ;)
Jag tycker du ska ge igen, det skulle jag ha gjort :)

2007-12-27 @ 18:33:09
URL: http://Ihennesskor.blogspot.com
Postat av: Therése

älskar din blogg. trots att allt mest är tragiskt och misstänkt lögnet. kepp writing, i'll keep reading!

2007-12-27 @ 19:35:33
Postat av: Delinda

Alla: Tonight darlings... ;)

Therese: Mitt liv är tragiskt och fullt av lögner. Men när jag är anonym här på bloggen så behöver jag inte ljuga, jag kan skriva sanningen. Vem skulle jag behöva försköna saker för här? Dig som jag inte ens känner? I don´t think so.

I know you love me ;)

www.delindaaa.blogg.se

2007-12-27 @ 19:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0