Att förföra Seb skulle gå på 2 sekunder..

402901-25Vad det än är som man är ledsen, arg, besviken eller grubblar på så är den självklara lösningen shopping. Så jag och Jenny har trängts med tusentals andra i affärerna idag, dumma jag kom ju inte ihåg att det var mellandagsrea nu. Tänk att folk blir så galna bara det är rea? Jag hade konstigt nog ingen lust att köpa något  till mig själv alls så det fick bli shopping till lilla Molly ist. Min lilla bäbis.

Jenny är skitsur och tycker absolut att jag ska hämnas så hon har jagat på mig så att jag nu har skickat flera ganska flörtiga sms till Sebastian (Nellas bror) och vi har bestämt att vi ska ses på Laroy ikväll. Så vi får väll se om det blir payback time or not? Låt oss säga såhär att jag vet hur jag ska bete mig för att få exakt som jag vill. Att förföra Seb skulle gå på två sekunder.. Fast tanken äklar mig lite smått.

Jenny tycker att vi ska bjuda hit Nella på förfest ikväll och hälla laxeringsmedel i hennes drink, fast det kanske bara vore att göra henne en tjänst? För hon skulle verkligen inte dö av att losa ett eller två kilo. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Eva

Svar: Om du blir "äcklad" av seb så kan du ju bara flörta med han när hon ser du behöver ju inte gå hela vägen lix ;) Heheh jag måste läsa imorgon va som hände hihi. Men han seb är inte spec snygg eller ?

2007-12-27 @ 19:44:17
URL: http://Ihennesskor.blogspot.com
Postat av: josie

Go for it gurl!

Svar; Jo jag jobbar i disken :/ Men bara sisådär 1 gång i månaden i genomsnitt. Haha. Skulle nog ha skrivit det.

2007-12-27 @ 19:46:19
URL: http://jealousy.webblogg.se
Postat av: Melina

håller med dig,shopping löser alla problem. hur patetiskt det ön låter så är det sant!

2007-12-28 @ 12:07:44
URL: http://mmelina.blogg.se
Postat av: anna

I'm so totally on your side, girl..

2007-12-28 @ 21:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0