Adam <3

402901-31Precis kommit hem från Adam nu. Känner mig helt konstig, liksom yr och alldeles snurrig av lycka. Adam kom och mötte mig i dörren ...naken... I lägenheten hade han tänt ljus överallt och sängen var full av rosenblad (som på film!). Såklart förförde han mig fort som tusan ;) Vi hade underbart, långsamt och jaa, kärleksfullt sex. Jag totalt smälte av hans blickar och ryste av välbehag av hans smekningar. Har aldrig varit med om något liknande förut.  Hela jag ville bara vara hans!

Sen gav han mig min julklapp, ett guldhalsband och matchande örhängen till, snyggt faktiskt (så det är nog inte han som har valt ut det men skitsamma). Sen fick jag även en flygbiljett till Madrid den 30december, han ville att jag skulle komma dit och fira nyår med honom. Själv åker han till Madrid redan den 25december tillsammans med hans universitets-polare. Och vet ni vad? Jag tror nog att jag åker dit. Om detta hade varit igår så hade jag aldrig ens övervägt det men efter idag så känns allt annorlunda. Och om inte bara för Adams skull så också för att festa med coolt nytt folk i Madrid.

Kommentarer
Postat av: Linda Gosing

Dessa män... "You can't live with them and You can't live without them"
Tycker nog att du ska åka till Madrid du med, kan vara skönt med miljöbyte om inte anat?

2007-12-23 @ 22:24:09
URL: http://lindagosing.tjejsajten.se
Postat av: josie

Men gud vad underbart det låter! Som i en film för fan! Önskar jag var du ;)

2007-12-23 @ 23:23:32
URL: http://jealousy.webblogg.se
Postat av: bexh<3

åhh vad underbart! det låter verkligen som en film! :D

2007-12-24 @ 23:14:26
URL: http://gossiipgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0