12 000 kr fattigare!

402901-7

OMG! Har precis kommit hem nu, helt slut är jag! Har shoppat från klockan 10 imorse, så nu är jag klar med nästan alla julklapparna. Har bara kvar att köpa till Adam, åh det känns hopplöst, har egentligen ingen lust att köpa något alls till honom, men då lär det väll bli snack. Fick ju höra av William förra veckan att Adam hade bokat en resa till Paris i julklapp till mig. Hm.. Tror ni att jag kan ta med William dit ist för Adam? Haha.. Nä, får försöka att fixa en pressent till honom imorgon.
Alla är ju helt galna nu, var på NK förut och blev nästan nerknuffad i fel rulltrappa. Och i Sturegallerian var det kö in till vissa affärer! Varför är alla ute i sista minuten jämt? Jaja, är iaf hyfsat nöjd med klapparna och drygt 12 000 kr fattigare, mitt kreditkort fick minsann motionera idag! Vilken tur att min pappa har cash så det räcker och blir över, någon nytta ska han ju vara till :)  

Kommentarer
Postat av: Visions of Johanna

ojoj det var en hel del ;)

2007-12-21 @ 18:44:21
URL: http://viisionsofjohanna.blogg.se/
Postat av: Amanda

Shit vad mycket du shoppat för! :O

2007-12-21 @ 19:00:47
Postat av: Ellinor

oj 12000? Damn!

2007-12-22 @ 08:00:23
URL: http://sharpen.blogg.se
Postat av: Delinda

alla: jag hade många att köpa till och sen så måste man ju vara snäll vid jul oxå ;)

2007-12-23 @ 07:04:53
URL: http://delindaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0